پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کلکسیون خودروهای مانی خوشبین

میلیاردر عشق ماشین!/ مانی خوشبین و کلکسیونی از خاص ترین خودروهای جهان

اگر عشق ماشین دوآتشه هستید، حتما بعضی وقت ها به این فکر می کنید که اگر روزی خیلی ثروتمند شدید، چه خودروهایی در پارکینگ داشته باشید! در این مقاله می خواهیم کسی را معرفی کنیم که به رویاهایش جامه عمل پوشانده. مانی خوشبین. یک آمریکایی ایرانی الاصل که علاقه فراوانی به ماشین های عجیب و […]

میلاد میرعابدینی
جمعه - ۲۵ مهر ۱۳۹۹

اگر عشق ماشین دوآتشه هستید، حتما بعضی وقت ها به این فکر می کنید که اگر روزی خیلی ثروتمند شدید، چه خودروهایی در پارکینگ داشته باشید! در این مقاله می خواهیم کسی را معرفی کنیم که به رویاهایش جامه عمل پوشانده. مانی خوشبین. یک آمریکایی ایرانی الاصل که علاقه فراوانی به ماشین های عجیب و غریب و گران قیمت دارد و در این سال ها مجموعه ای از ارزشمندترین خودروهای جهان را درست کرده است. اگر ایرانی هستید، علاقه فراوانی به ماشین، سیگار برگ و زندگی تجملاتی دارید، حتما به پیج مانی خوشبین سر زده اید. ما در ادامه می خواهیم بعد از مروری بر سرگذشت مانی، بیشتر به خودروهای خاص و گران قیمت وی بپردازیم.

گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو
گرداوری و نوشته: میلاد میرعابدینی

هواپیمای شخصی مانی خوشبین

مانی خوشبین یک شهروند ایرانی الاصل آمریکایی به شمار می رود. اما مانی را می توان از هر نظر یک شهروند خاص برشمرد! مانی خوشبین نویسنده، کارآفرین، انگیزه بخش و بنیان گذار و مدیرعالم کمپانی خوشبین است. شغل اصلی وی سرمایه گذاری و خرید و فروش امکلاک و متسغلات است. شغلی که توانسته به واسطه آن میلیون ها دلار ثروت و البته یکی از جذاب ترین کلکسیون های اتومبیل را داشته باشد.

مانی خوشبین

مانی خوشبین در 14 سالگی به همراه خواهر، برادر و پدرش از ایران به آمریکا مهاجرت کرد. عموهایش در جنگ ایران و عرق شهید شده بودند و پدرش در ابتدای ورود به امریکا اوضاع مالی خوبی نداشت و پولش به خرید یا اجاره خانه نمی رسید. به همین دلیل با تمام پولی که داشت یک خودروی استیشن خریده بود و این خودرو چند ماه به خانه خانواده خوشبین تبدیل شده بود!


ویدئوی بازسازی ب ام و کلاسیک الویس پریسلی را در اینجا ببینید


مانی خوشبین

از آنجایی که وضع مالی پدر اصلا خوب نبود، مانی خوشبین در حالی که در دبیرستان تحصیل می کرد، به فروش کالاهای دست دوم نیز روی اورد تا بتواند خرج خودش را دربیاورد. در سن 16 سالگی مانی اولین شغل حقیقی خود را به دست اورد. وی در شهر سانتا انا و در فروشگاه kmart مشغول کار شده بود و ساعتی 3 دلار 15 سنت درآمد داشت. نقش مانی در این شرکت، کارگر خدمات در محوطه پارکینگ بود. بعد از مدتی شغل مانی در این شرکت به کارمندی ارتقاء پیدا کرد و سرانجام معاونت مدیر در قسمت کالاهای ورزشی شد. مانی در این شرکت توانست برای 4 بار کارمند نمونه سال شود.

مانی خوشبین


فوتبالیست های ایرانی چه خودروهایی سوار می شوند؟ (اینجا کلیک کنید)


مانی خوشبین در اوایل اقامتش در آمریکا با مشکل ضعیف بودن زبان انگلیسی دست و پنجه نرم می کرد و این چالش با خاورمیانه ای بودنش دست به دست هم داده بود تا مسیر پیش رو برایش هموار نباشد. یک شرکت بازاریابی چند سطحی ایستگاه بعدی کاری مانی خوشبین بود. وی در این شرکت به فروش خانه به خانه کیسه های آجیل و شکلات مشغول بود و در 2 ماه اول توانست به عنوان پردرآمدترین فروشنده شناخته شود.

مانی خوشبین

یک روز که در پرایس کلاب به همراه پدرش درحال خرید بود مشاهده کرد که تمامی کالاهایی که او می فروشد بصورت عمده فروخته شده بود. به بسرعت حساب و کتاب کرد تا بفهمد که هزینه هر کیسه درصدی از رقمی است که کارفرمایش از او می گرفت.

مانی خوشبین

مانی خوشبین در سن 18 سالگی و سال آخر دبیرستان تصمیم گرفت کسب و کار خودش را راه بیاندازد. برای این کار یک دفتر کوچک اجاره کرد و جعبه ای پر از میوه های خشک و آجیل خرید. کیسه هایی از جنس پلی استر ,خط کش و سلفون پیچ چیزهای دیگری بودند که او خریداری کرد و برای برچسب ها هم از کامپیوتر پدرش استفاده می کرد. او بصورت رسمی وارد کسب و کار شده بود.

مانی خوشبین

مانی این آجیل ها را بسته بندی می کرد و به نمایشگاه های اتومبیل و مراکز خدمات خودرویی می فروخت. اما دیری نگذشت که به دلیل استاندارد نبودن تجهیزات بسته بندی، از دپارتمان سلامت اخطار گرفت و به دلیل اینکه هزینه خرید دستگاه های استاندارد بالا بود، مجبور شد این کار ار کنار بگذارد.

مانی خوشبین

مانی از اینکه مجبور شده بود کارش را تعطیل کند بسیار ناامید شده بود. اما مدیر یکی از شعبه هایی که به او آجیل می فروخت از وی بسیار خوشش آمده بود و همین باعث شد تا به مدت یک سال بعنوان معاون مدیر استخدام شده و مشغول بکار شود. اما تمایل مانی همچنان به ایجاد کسب و کار مستقل برای خودش بود. برای همین در سال 1991 و زمانی که 21 سالش بود، به واسطه دوست پدرش که یک کارگزار بود، تصمیم گرفت تمام پس اندازش را برای خرید یک پمپ بنزین سیار سرمایه گذاری کند. اما چندی بعد شرکت وام دهنده کلاهبردار از آب درآمد و مانی کل پس اندازش را از دست داد.

مانی خوشبین

در سال 1992 مانی خوشبین یک جوان بدون پول و بدون شغل شده بود. در نهایت توانست جواز املاک و مستغلات را گرفته و به عنوان یک کارمند صدور وام در یک شرکت مرهونات مشغول به کار شود. باز هم زندگی مانی به کارمندی ختم نشد و بعد از 6 ماه شرکت مرهونات خودش را راه اندازی کرد. مانی خوشبین در املاک مصادره ای و توقیف شده سرمایه گذاری می کرد و به بازسازی و خرید و فروش خانه ها مشغول شده بود.

مانی خوشبین

اما امروزه زندگی مانی خوشبین ربطی به گذشته اش ندارد. در حال حاضر مانی چندین شرکت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را رهبری می کند و توانسته به یکی از بزرگان این صنف در کشور امریکا تبدیل شود. او شخصا در جریان کار همه خرید ملک ها، نقل و انتقالات و بازسازی ها قرار دارد و کمپانی خوشبین را که یک پرتفوی املاک و مستعلات تجاری در 6 ایالت آمریکا و به مساحت بیش از ششصد و هفتاد هکتار است را مدیریت می کند.


هر آنچه می خواهید از زوایای پنهان زندگی و ماشین بازی های جرمی کلارکسون بدانید (اینجا کلیک کنید)


عکس هایی از خانه رویایی مانی خوشبین

مانی خوشبین با لیلا میلانی، مدل ایرانی الاصل امریکایی ازدواج کرده و یک دختر به نام پرسلا و یک پسر به نام انزو دارد. وی به همراه خانواده اش در خانه ویلایی مجللی در نیوپرت کست زندگی می کند و هر روز سبک زندگی اش را در صفحه اینستاگرامی اش که بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد، به نمایش می گذارد. مانی خوشبین علاقه فراوانی به سیگار برگ دارد و با شعار Dont give up ((هرگز تسلیم نشو)) مخاطبانش را به دست نکشیدن از تلاش تشویق می کند.

مانی خوشبین و همسرش لیلا میلانی

گاراژی رویایی در قلب شرکت املاک و مستغلات!

اما چیزی که باعث شد در مورد مانی خوشبین در یک رسانه خودرویی مطلب بنویسیم، علاقه فراوان وی به خودروهای لوکس و اسپرت و کلکسیون ارزشمندی است که دارد. جالب است بدانید مانی خوشبین برای خودروهای لوکسش، یک گاراژ تماما سفید رنگ و بسیار خاص درست در وسط شرکت املاکش درست کرده.

مانی خوشبین

گاراژی که دیدن آن آرزوی هر علاقه مند به خودرو است. شاید جالب ترین عنصر این گاراژ (فارغ از ماشین هایش)، یک میز کار مشکی رنگ باشد! میز کاری که در طراحی آن از بمب افکن B-2 الهام گرفته شده و از جنس آلومینیوم مشکی رنگ است. این میز کار عجیب 600 کیلوگرم وزن دارد و صندلی هایی بسیار خاص از جنس فیبر کربن و چرم آن را احاطه کرده اند.

مانی خوشبین

شهرت مانی خوشبین در ماشین بازی و جمع اوری خودروهای گران قیمت، اگر از شهرتش در کار املاک و مسغلات بیشتر نباشد، کمتر هم نیست. مانی خوشبین سال هاست مخاطبان خود را با خودروهای خاص و گران قیمتش به وجد می آورد. مانی عقیده دارد خرید و فروش خودروهای کلکسیونی و ارزشمند از خرید و فروش آثار هنری جذاب تر است. چرا که شما با نقاشی پیکاسو نمی توانید به رستوران بروید!

کلکسیون خودروهای مانی خوشبین

مانی همه مدل سوپر ماشینی در پارکینگش داشته، اما در حال حاضر خودروهایی از جمله بوگاتی ویرون ویتس هرمس ادیشن سری لجند، بوگاتی ویرون تیونینگ شده توسط منصوری با نام وینچرو، بوگاتی شیرون هرمس ادیشن 1/1، 5 دستگاه مرسدس بنز SLR مک لارن، مک لارن سنا با رنگ آمیزی سفارشی، مک لارن P1 کربن، پاگانی هوایرا هرمس ادیشن، پورشه 935 و مک لارن 650S رودستر در کلکسیون خود دارد.

کلکسیون خودروهای مانی خوشبین

رولزرویس فانتوم دراپهد و رولزرویس فانتوم سدان به همراه یک دستگاه تسلا مدل X خودروهایی هستند که مانی خوشبین به صورت روزمره از آن ها استفاده می کند. جالب است بدانید مانی 12 سال است که هر روز با رولزرویس دراپهد سفید رنگ خود رانندگی می کند و بسیار به آن علاقه دارد.

مانی خوشبین

همچنین این میلیاردر شناخته شده سوپرماشین های خاصی از جمله مک لارن اسپید تیل، مرسدس بنز پراجکت وان، فورد جی تی و کونیگزگ جسکو را نیز به شرکت های سازنده سفارش داده و منتظر تحویل آن هاست! برای ساخت اسپید تیل مانی خوشبین، شرکت هرمس و مک لارن با هم همکاری می کنند و قرار است مانی را غافلگیر کنند!

اما به خودروهای خاص کلکسیون مانی خوشبین می رسیم. خودروهایی که عکس هایشان در فضای مجازی دست به دست می چرخد و خیلی ها دوست دارند بیشتر با آن ها آشنا شوند.

ماکت بوگاتی شیرون

مانی خوشبین علاقه فراوانی به خودروهای بوگاتی دارد. وی نخستین بوگاتی ویرون خود را به قیمت 880 هزار دلار خرید. بعد از خرید و فروش چند دستگاه بوگاتی، مانی در حال حاضر 3 دستگاه بوگاتی دارد. (البته به تازگی عکسی از یک ویرون 14 ساله آبی و سفید بسیار تمیز در گاراژش منتشر کرده که نشان می دهد چهارمین بوگاتی نیز به مجموعه وی اضافه شده است.)

کلکسیون خودروهای مانی خوشبین

این غول سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات عقیده دارد بوگاتی نمادی از موفقیت بوده و ترکیبی از خودرو و هواپیما به شمار می رود!


افراد مشهوری که تصادف رانندگی آن ها را به کام مرگ کشاند (اینجا کلیک کنید)


بوگاتی ویرون منصوری (وینچرو)

بوگاتی ویرون وینچرو با تیونینگ منصوری

یکی از بوگاتی های معروف مانی خوشبین، بوگاتی ویرون وینچرو است. خودرویی که منصور (تیونر ایرانی الاصل) آن را تیونینگ کرده و خودرویی بسیار ارزشمند است. وینچرو اولین بوگاتی خاص و اولین ماشین رویایی مانی به شمار می رود.

این خودروی افسانه ای از پیشرانه 16 سیلندر 8 لیتری بهره می برد. این پیشرانه به 4 توربوشارژ مجهز شده و هر سیلندر آن از 4 سوپاپ تشکیل شده است و می تواند بیش از 1000 اسب بخار قدرت تولید کند. بدنه این بوگاتی خاص از جنس فیبر کربن براق بوده و با قطعات طلایی رنگ تزیین شده است.

این نسخه بوگاتی ویرون در آمریکا بی همتاست و مانی در 7،8 سالی که مالک آن است، حدود 15 تا 20 هزار مایل با آن رانندگی کرده است. از جمله ویژگی های خاص این بوگاتی ارزشمند می توان به غربیلک فرمان کوچک تر نسبت به مدل عادی، تودوزی خاص و پیشرانه ساخته شده از فیبر کربن اشاره کرد.

بوگاتی ویتس

بوگاتی ویرون ویتس لجند سری 

بوگاتی ویرون ویتس مانی خوشبین در حقیقت یکی از سریع ترین خودروهای روباز دنیاست. ویتس می تواند با سقف باز به سرعت 407 کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعتش عدد 419 کیلومتر در ساعت را نشان می دهد. اما بوگاتی مانی تنها یک سریع ترین خودروی روباز جهان ساده نیست! از سری لجند بوگاتی ویتس تنها 3 نسخه ساخته شده که این تنها نمونه موجود در آمریکاست.

بوگاتی ویتس

بوگاتی این خودرو را به یاد رامبراند بوگاتی، برادر اتوره بوگاتی طراحی کرده. رامبراند بوگاتی هنرمندی مجسمه ساز بوده که فیل های برنزی با مقیاس واقعی می ساخته. برای همین هم بدنه فیبر کربنی این خودرو به رنگ برنز درآمده و داخل کابین نقش های فیل به چشم می خورد. روی در باک هم امضای رمبراند بوگاتی حک شده است. مانی خوشبین این خودرو را زیر قیمت خریده و گویا 2 میلیون دلار روی آن سود کرده است!


ویدئوی خط تولید بوگاتی شیرون را در اینجا ببینید


بوگاتی شیرون هرمس

بوگاتی شیرون هرمس ادیشن

این یکی از جدیدترین هیولاهای گاراژ مانی است. یک بوگاتی شیرون سفید رنگ که مانی بسیار آن را دوست دارد و در ویدئوهایی که در اینستاگرامش منتشر می کند، نشان می دهد که با کفش مخصوص سوار آن می شود تا کابین سفید رنگ آن کثیف نشود. این بوگاتی یکی از ارزشمندترین خودروهای کلکسیون مانی خوشبین به شمار می رود. سقف این خودرو مجهز به اسکای ویو بوده که مانی برای این آپشن 60 هزار دلار پرداخته است.

بوگاتی شیرون هرمس

این خودرو توسط هرمس طراحی شده و طراحی آن 3 سال طول کشیده است. روی جلوپنجره و توری های این بوگاتی نقش و نگار هرمس به چشم می خورد. کل کابین توسط هرمس در پاریس دوخته شده و از پارچه ابریشمی کشمیری برای دیزاین آن استفاده شده است. جالب است بدانید هرمس این پارچه طرح اسبی را مخصوص مانی طراحی کرده است. این نقش و نگار را می توانید زیر باله عقب هم ببینید.

مانی خوشبین عقیده دارد بوگاتی در سیستم تعلیق و زیر بندی این خودرو تغییری اساسی ایجاد کرده و شیرون بسیار نرم تر و راحت تر از ویرون سواری می دهد.

مک لارن سنا-مک لارن P1

مک لارن های خاص مانی

مانی خوشبین علاقه خاصی به محصولات مک لارن دارد. مانی در حال حاضر 3 مدل مک لارن را در تملک خود دارد. معمولی ترین آن ها یک دستگاه 650 اس اسپایدر مشکی رنگ است. دیگری مک لارن P1  است. یکی از محبوب ترین خودروهای مانی خوشبین که سواری راحتش این میلیاردر ماشین باز را عاشق خودش کرده. این P1 چند بار تغییر رنگ داده و در آخرین تغییر از رنگ قهوه ای به پوشش فیبر کربنی مات رسیده است. این رنگ با تودوزی سفید رنگ و قطعات کربنی براق ترکیب بی نظیری خلق کرده است.

کلکسیون خودروهای مانی خوشبین

سوپر ماشین بعدی اما یکی از جدیدترین ساخته های مک لارن است. مک لارن سنا که برای یادبود قهرمان معروف اتومبیلرانی ساخته شده است. این نسخه تنها سنا در جهان است که با این دیزاین عرضه شده. رنگ نارنجی جذاب این خودرو با نام راکت اورنج شناخته می شود.

این ترکیب رنگ برای مانی بیش از 300 هزار دلار آب خورده است! این عددها و خط کشی های روی بدنه برچسب نیست و همه طی پروسه روی بدنه نقاشی شده اند. برای مثال جالب است بدانید فقط عدد 12 روی قسمت کناری خودرو 30 هزار دلار ارزش دارد. مانی خوشبین آپشن های سفارشی دیگری هم به این خودرو افزوده، برای مثال برای دکوراتیو کابین کربن فایبر براق را انتخاب کرده و 60 هزار دلار هم برای سقف فیبر کربنی پرداخت کرده است. یکی دیگر از اپآپشن های عجیب و غریب این خودرو، بطری آب فیبر کربنی همرنگ بدنه است که 7 هزار دلار قیمت دارد!

مک لارن سنا حدود 800 اسب بخار قدرت دارد و حدود 400 پوند از P1 سبک تر است. مک لارن این خودرو را در تیراژ 500 دستگاه و با قیمت پایه 1 میلیون دلار تولید می کند. مانی می گوید صندلی های سنا از P1 پهن تر است و افراد چاق روی این صندلی ها حس بهتری دارند. اما سواری این خودرو به شدت خشک است و به پای راحتی P1 نمی رسد.


ویدئوی تست های تصادف کونیگزگ رگرا را در اینجا ببینید


کونیگزگ مانی خوشبین

ماشین های فضایی 

مانی خوشبین علاقه خاصی به سوپر ماشین های عجیب و غریب دارد و برای داشتن این خودروها پول زیادی خرج می کند. چند وقت پیش مانی حدود 2.2 میلیون دلار برای خرید یک دستگاه کونیگزگ آگرا RS هزینه کرد. این سوپر ماشین سریع ترین خودرویی است که مجوز تردد در خیابان را دارد و می تواند به سرعت سرسام آور 46 کیلومتر بر ساعت برسد! این کونیگزگ گران قیمت توانسته 5 سرکورد جهانی سرعت مجاز را در کارنامه خود ثبت کند.

کونیگزگ مانی خوشبین

مانی برای ایمن سازی این سوپر ماشین 1400 اسبی پول زیادی خرج کرد. مثلا باله عقب این خودرو که نیروی عمودی بیشتری ایجاد می کند، 300 هزار دلار ارزش دارد. به سفارش مانی اگزوز این خودرو با طلای 24 عیار روکش شده است. این آخرین دستگاه کونیگزگ رگرا RS بوده و از این جهت طرفداران فراوانی میان کلکسیونرها دارد. مانی خوشبین هرگز نمیخواسته این خودرو را واگذار کند، اما به قول خودش، به او پیشنهادی داده شده که نتوانسته در مقابل آن مقاومت کند. در نهایت مانی این خودروی خاص را به قیمت 4.1 میلیون دلار فروخته است و با فروش آن 1.9 میلیون دلار هم سود کرده!

کونیگزگ مانی خوشبین

به گفته مانی این سریع ترین 1.9 میلیون دلاریست که تا کنون به دست آورده. این 1.9 میلیون دلار ظرف 5 ماه در جیب مانی خوشبین رفته و با حساب کتاب سرانگشتی که کرده، به این معناست که انگار ساعتی 495 دلار درآمد داشته است!

پاگانی هوایرا هرمس

دیگر سوپر ماشین فضایی گاراژ مانی، یک دستگاه پاگانی هوایرا است که این خودرو هم توسط هرمس دیزاین شده و نمونه ای منحصر به فرد و یکتا در آمریکاست. بدنه فیبر کربنی این خودرو قهوه ای رنگ است و مانی در ویدئوهایی که از این خودرو منتشر می کند، نشان می دهد که چقدر از جزییات خیره کننده آن به وجد می آید.

مانی خوشبین گفته هرگز قصد ندارد پاگانی هرمس را بفروشد!

اعضای معمولی تر کلکسیون مانی

مانی خوشبین گاراژش را به 2 قسمت تقسیم کرده. در یک قسمت سوپر ماشین های بسیار خاص و گران قیمت به چشم می خورند. در سمتی دیگر اما می توانید یکی از بزرگ ترین کلکسیون های مرسدس بنز SLR  را مشاهده کنید! مانی خوشبین عاشق این مرسدس بنز است. دلیل او هم اگزوزهای بیرون زده از کنار این خودرو، کاپوت کشیده ای که حس فوق العاده ای حین رانندگی می دهد و البته به کار رفتن تکنولوژی خودروهای فرمول یک در ساخت این خودرو است.

کلکسیون خودروهای مانی خوشبین

از بین این 5 دستگاه مرسدس بنز SLR، مانی به نسخه رودستر سفید رنگ با تودوزی قرمز علاقه ویژه ای دارد. یک دستگاه پورشه کررا جی تی زرد رنگ دنده ای دیگر خودروی مورد علاقه مانی به شمار می رود. به عقیده مانی این خودرو از آخرین سوپر ماشین هایی است که با سیستم های الکترونیکی احاطه نشده و با ویژگی هایی که دارد مهارت های راننده را به چالش می کشد.

مانی خوشبین

پورشه 935 با ظاهر عجیب و غریب نیز یکی دیگر از خودروهای خاص مجموعه مانی خوشبین است که به تازگی به او تحویل داده شده. همچنین باید گفت مانی خوشبین پیش از این سوپر اسپرت های دیگری نظیر سالین S7 قرمز رنگ، پورشه 911 GT3 RS ، پورشه 918، لاموبرگینی مورسیه لاگو، رولزرویس گوست و چند خودروی دیگر را نیز در اختیار داشته است.

این خودروهای نحس!/ افراد مشهوری که تصادف رانندگی آن ها را به کام مرگ کشاند

پیر مردِ پرحاشیه!/ هر آنچه می خواهید از زوایای پنهان زندگی و ماشین بازی های جرمی کلارکسون بدانید

هزار فرسنگ تا خودروسازی!/ از کشور مرموز (( کره شمالی )) و صنعت خودرو نیم‌بندش بیشتر بدانید

ماشین بازی در سایه فوتبال!/ فوتبالیست های ایرانی چه خودروهایی سوار می شوند؟

بهترین فرمول هیجان!/ آشنایی با جزییات مسابقات فرمول یک و قهرمانان این رشته ورزشی

نفس پیست، هوای خیابان/ مقایسه مک لارن 600LT، لامبورگینی اوراکان پرفورمانته و پورشه ۹۱۱ GT3 RS

2 اسطوره از 2 نسل/ شلبی کبرا 427 در کنار مک لارن 720S

معرفی جدید ترین شاهکار مک لارن / اسپیدتِیل، تلفیقی از قدرت و آیرودینامیک

داستان جعلی فروش بوگاتی شاه مخلوع در سه سال اخیر

رونالدو احتمالا یکی از 10 مالک چنتودیچی خواهد بود/ آیا بوگاتی 9 میلیون دلاری به کلکسیون فوتبالیست افسانه ای می آید؟!

هنر دست به سبک لگو / بوگاتی شیرون لگو با قابلیت تردد در شهر

با 150 هزار دلار یک بوگاتی ویرون بخرید اما فقط کابینش را!

شاهکار جدید بوگاتی رونمایی شد / هیولایی با نام دیوو

بوگاتی شیرون با مقیاس 1:8/ شاهکار جدید لگو

برچسب‌ها : slr های مانی خوشبینارزش خودروهای مانی خوشبینارزش ماشین های مانی خوشبینبوگاتیبوگاتی شیرونبوگاتی شیرون هرمسبوگاتی شیرون هرمس ادیشنبوگاتی مانی خوشبینبوگاتی های مانی خوشبینبوگاتی ویرونبوگاتی ویرون لجند سریبوگاتی ویرون منصوریبوگاتی ویرون ویتسبوگاتی ویرون وینچروتجارت مانی خوشبینثروت مانی خوشبینخاص ترین خودروهای جهانخودروهای لوکسخودروهای مانی خوشبینخودروهای گران قیمتخودروی لوکسداستان زندگی مانی خوشبینزندگی مانی خوشبینسرگذشت مانی خوشبینسوپر اسپرتسوپر ماشینشغل مانی خوشبینقیمت خودروهای مانی خوشبینقیمت ماشین های مانی خوشبینمانی خوش بینمانی خوشبینمجموعه مانی خوشبینمرسدس بنز slr مک لارنمرسدس بنز پراجکت وانمک لارنمک لارن p1مک لارن اسپید تیلمک لارن سنامک لارن مانی خوشبینمک لارن های مانی خوشبینمیلیاردر ایرانیهرمسهمسر مانی خوشبینپاگانیپاگانی مانی خوشبینپاگانی هوایراپاگانی هوایرا هرمس ادیشنپورشه کررا GTپورشه کررا جی تیکارآفرینیکسب و کار مانی خوشبینکلکسیون خودروهای مانی خوشبینکلکسیون ماشین های مانی خوشبینکونیگ زگکونیگزگکونیگزگ آگرا rsکونیگزگ جسکوکونیگزگ مانی خوشبین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی