پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایندگی نیسان

تقدیر از نماینده برتر خدمات پس از فروش نیسان

شرکت جهان نوین آریا، نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان موتور ژاپن در ایران ، طی مراسمی از نمایندگی ۱۲۹۱ (احمد قاسم‌پور – فارس و جنوب کشور) به عنوان نماینده برتر کشوری خود در سال ۱۳۹۸تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس ارزیابی‌های جامع صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

شرکت جهان نوین آریا، نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان موتور ژاپن در ایران ، طی مراسمی از نمایندگی ۱۲۹۱ (احمد قاسم‌پور – فارس و جنوب کشور) به عنوان نماینده برتر کشوری خود در سال ۱۳۹۸تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس ارزیابی‌های جامع صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI در سال ۱۳۹۸ در زمینه خدمات پس از فروش و بازاریابی در ۱۰ نمایندگی‌‌ سراسر ایران، نمایندگی کد ۱۲۹۱ شهر شیراز برای چهارمین سال متوالی به‌عنوان نماینده برتر و ممتاز معرفی شد.

نمایندگی کد ۱۲۹۱ (احمد قاسم‌پور)، بالاترین امتیاز را در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایرانISQI در زمینه خدمات پس از فروش و پشتیبانی قطعات و همچنین فعالیت‌های وسیع بازاریابی به‌دست آورد.

لازم به ذکر است این نمایندگی در دو شعبه قدوسی شرقی ، سلمان فارسی (پیرنیا)در شهر شیراز فعال بوده و به مشتریان سراسر استان فارس و جنوب کشور خدمات ارائه می‌دهد.

www.nissanir.com

 

انتهای پیام/

رونمایی متفاوت نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ در سایت مرکزی جهان نوین آریا

بررسی فنی نیسان جوک / شاسی بلندی که خنده به لبتان می آورد!

پ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی