پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمل خودرو در قشم

کاهش هزینه حمل و نقل خودرو برای بومیان جزیره قشم

فرماندار قشم از کاهش هزینه حمل و نقل خودرو در مسیر بنادر پهل و لافت قشم برای بومیان این این جزیره خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا نصری فرماندار قشم اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ کرایه حمل خودروهای عبوری در این بنادر در نهم بهمن 1399، برای جلوگیری از افزایش […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

فرماندار قشم از کاهش هزینه حمل و نقل خودرو در مسیر بنادر پهل و لافت قشم برای بومیان این این جزیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا نصری فرماندار قشم اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ کرایه حمل خودروهای عبوری در این بنادر در نهم بهمن 1399، برای جلوگیری از افزایش هزینه خانوار ساکنان جزیره قشم پیگیری های فراوانی صورت گرفت که به تصمیم فوق منجر شد.

وی ادامه داد: قشموندان با ثبت کد ملی در سامانه کارت شهروندی قشم و ارایه کد ملی در این اسکله‌ها می‌توانند به مانند قبل با هزینه 320 هزار ریالی تردد کنند.

فرماندار قشم تصریح کرد: بومیان این جزیره نیز با ارایه کد ملی شامل این تخفیف می‌شوند و نیازی به ثبت‌نام در این سامانه ندارند.

وی با بیان اینکه افزایش هزینه‌های تردد برای ساکنان قشم منطقی نیست، تاکید کرد: این مصوبه در تاریخ 28 بهمن ماه 1399 تنظیم و برای اجرا به سازمان بنادر و کشتیرانی ابلاغ و لازم الاجرا شده است.

پنجم بهمن‌ماه امسال نرخ کرایه حمل خودرو در اسکله لافت و پهل افزایش یافت که با پیگیری جدی این موضوع در کمتر از یک ماه این مصوبه برای ساکنان جزیره قشم لغو شد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول 150 و عرض میانگین 11 کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

آغاز فروش اشتراک «امدادیار» امداد خودرو ایران در دفاتر پیشخوان دولت

اتوشناس ؛ جایی که “خدمات تعمیرات” معنی دیگری می دهد!

استارت نخوردن خودرو چه دلایلی دارد؟

توصیه‌های امداد خودرو ایران برای حمل ایمن و اصولی خودرو آسیب دیده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی