پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا کوییک

سايپا كوييك ۴ ستاره شد/ استقرار نظام جدید ارتقاء کیفیت محصولات گروه سایپا

خودرو كوييك از محصولات گروه خودروسازی سايپا در آزمون‌هاي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران (ISQI) برای نخستین بار چهار ستاره كيفي كسب كرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در آخرين گزارش شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران كه مربوط به آزمون خودروهاي ساخت داخل در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ است، خودرو كوييك توليد گروه خودروسازي […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

خودرو كوييك از محصولات گروه خودروسازی سايپا در آزمون‌هاي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران (ISQI) برای نخستین بار چهار ستاره كيفي كسب كرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در آخرين گزارش شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران كه مربوط به آزمون خودروهاي ساخت داخل در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ است، خودرو كوييك توليد گروه خودروسازي سايپا در رده محصولات سطح قيمتي ۵، توانسته براي نخستين‌بار، چهار ستاره كيفی كسب كند.

آزمون‌هاي مذكور در حوزه فنربندي، تعليق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز و تجهيزات الكتريكي، تزيينات داخلي و خارجي، بدنه، رنگ، صداهاي غيرعادي و نفوذ آب صورت گرفته كه خودرو سايپاكوييك در تمامي آزمون‌هاي مذكور با ارتقاي عملكرد و ثبت نمرات بهبود، توانسته به چهارستاره كيفي ارتقا يابد.

گروه خودروسازي سايپا به منظور ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان، علي رغم وجود تحريم‌ها و نیز محدوديت‌هاي ناشي از شيوع بيماري كرونا، توانسته است با اتخاذ تمهيدات مستمر نسبت به استقرار یک نظام جدید کیفیت اقدام کرده و علاوه بر توسعه ارزیابی‌ها در خطوط توليد با هدف رشد كيفي محصولات، فرآيند بازرسي‌ها و آزمون‌هاي كيفي و عملكردي محصولات خود را به‌روزرساني كرده و در سطح مطلوب حفظ كند.

انتهای پیام/

اجرت و ایاب و ذهاب رایگان خدمات خودرو در محل برای محصولات گروه سایپا

آیین تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام در شرکت سایپا/ تقدیر دفتر رهبر معظم انقلاب از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در صنعت کشور

مگاموتور سایپا فلزات گرانبها در کاتالیست را بازیافت می‌کند

تعهدات معوق سایپا کمتر از 30 هزار دستگاه است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی