یکی از بهترین تیونرهای صنعت خودروسازی جهان ، منصوری می باشد که همگی با آن آشنایی کامل داریم.این بار منصوری برنامه ای جدید اما متفاوتی را معرفی کرده است.این پروژه خاص از میان محصولات مازراتی و آن هم جدیدترین محصول این کمپانی، یعنی مازراتی گیبلی انتخاب شده و بر روی آن تغییرات لازم برای منصوری […]
یکی از بهترین تیونرهای صنعت خودروسازی جهان ، منصوری می باشد که همگی با آن آشنایی کامل داریم.این بار منصوری برنامه ای جدید اما متفاوتی را معرفی کرده است.این پروژه خاص از میان محصولات مازراتی و آن هم جدیدترین محصول این کمپانی، یعنی مازراتی گیبلی انتخاب شده و بر روی آن تغییرات لازم برای منصوری شدن انجام گرفته است.
در بخش طراحی ظاهری نمیتوان چندان تغییراتی را حداقل در بخش جلویی خودرو مشاهده کرد، مگر چراغهای پیشانی که کمی تاریکتر شده و بامپرهایی هم از جنس فیبرکربن در زیر و روی مجموعه سپر نصب شده است، اما در قسمت عقبی خودرو ورق برگشته و منصوری با نصب یک اسپویلر کوچک فیبرکربنی بر روی درب صندوق عقب، دیفیوزری کوچک در زیر سپر عقب و همچنین تعبیه چهار خروجی اگزوز تیتانیومی کرومی رنگ در هر دو طرف سپر به صورت جفتی،روح خودروهای اسپرت را در این سدان لوکس مازراتی دمیده است.
در زیر کاپوت این هیولا ، منصوری با استفاده از یک بسته تقویتی برایبسته تقویتی برای موتور 3 لیتری شش سیلندر گیبلی، باعث افزایش قدرت تولیدی آن از 410 اساب بخار به 480 اسب بخار و همچنین گشتاور تولیدی آن از 550 نیوتن متر به 640 نیوتن متر شده است، در حالی که موتور 3 لیتری شش سیلندر دیزلی گیبلی نیز با افزایش قدرتی محسوس، حداکثر قدرت تولیدی آن به 310 اسب بخار و گشتاور آن هم به 680 نیوتن متر افزایش یافته است.
سلام من اهل اصفهان هستم شغلم مکانیک و تونینگ هست کاش میتونستم شاگردیتون را بکنم استاد