پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اولين سري خودروهاي شاهين به مشتريان تحويل شد

اولين سري خودروهاي شاهين محصول جديد  سايپا با حضور معاون وزير صنعت و مديرعامل سايپا به مشتريان تحويل شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مجيد باقري قائم مقام گروه خودروسازي سايپا در اين مراسم با اشاره با اين كه شاهين نمادي از شكست تحريم ها به شمار مي رود،اظهار کرد: مولفه مهم شاهين اين […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

اولين سري خودروهاي شاهين محصول جديد  سايپا با حضور معاون وزير صنعت و مديرعامل سايپا به مشتريان تحويل شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مجيد باقري قائم مقام گروه خودروسازي سايپا در اين مراسم با اشاره با اين كه شاهين نمادي از شكست تحريم ها به شمار مي رود،اظهار کرد: مولفه مهم شاهين اين است كه براي اولين بار در كشور طراحي پلتفرم و اجراي نظام كيفي توليد هم زمان انجام مي شود.

او افزود: در درجه اول بايد گفت شعار ابتدايي شاهين جهش كيفيت بوده است و امروز همزمان با تحويل شاهين اين خودرو به دليل كيفيتبالا با ٣ سال گارانتي به مشتريان تحويل داده مي شود.

باقري تصريح كرد: خودروي شاهين در كنار كيفيت، امنيت و ايمني در واقع يكي از زيبا ترين خودروهاي توليد داخل است و امروز درسراسر كشور ٢٠٠ دستگاه ديگر نيز به مشتريان تحويل مي شود.

او در خصوص خدمات پس از فروش اين خودرو نيز گفت: در همه نمايندگي هاي سايپا زيرساخت هاي خدمات به اين خودرو آماده شدهاست و همزمان يك موبايل اپليكيشن نيز از امروز فعال مي شود كه مشتريان مي توانند هر نوع خدمات در حوزه فروش و خدمات پس ازفروشي كه نياز دارند، از طريق اين اپليكيشن به آن دسترسي پيدا كنند.

قائم مقام گروه خودرو سازي سايپا در پايان گفت: به زودي كراس اور آريا و بعد اطلس هم رونمايي خواهد شد و اينها نمادي از سايپانوين هستند. در واقع ريل گذاري در سايپا به گونه ايي است كه در عين وجود همه محدوديت هاي تحريمي و كرونا كه باعث تعويق درانجام بعضي از تست هاي اين خودرو در اسپانيا شد، خودروهاي شاهين به موقع ساخته و به دست مشتريان رسيدند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی