پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سرقت از خودرو

انهدام باند حرفه ای سرقت خودرو در تهران

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۶ نفر سارق حرفه ای خودرو خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ کارآگاه داود فرد اظهار کرد: چندی قبل با توجه به شکایات واصله در خصوص سرقت خودرو از محدوده شمال غرب تهرانموضوع به طور ویژه در دستور کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفت. […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲ فروردین ۱۴۰۰

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۶ نفر سارق حرفه ای خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ کارآگاه داود فرد اظهار کرد: چندی قبل با توجه به شکایات واصله در خصوص سرقت خودرو از محدوده شمال غرب تهرانموضوع به طور ویژه در دستور کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با مراجعه کارآگاهان به محل‌های سرقت و با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته هیچ گونه سرنخی از سارقان بدست نیامددر گام بعدی کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی سرکرده باند که یکی از سارقان سابقه دار سرقت خودرو به هویت میلاد بود را موردشناسایی قرار دادند.

جانشین رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد میلاد پس از آزادی از زندان با تشکیل باندی اقدام به سرقتخودرو در محدوده غرب تهران می‌نماید که با رصد اطلاعاتی تمامی اعضای این باند 6 نفره مورد شناسایی قرار گرفت که با هماهنگیقضائی طی چندین عملیات پلیسی در محدوده غرب استان تهران اعضای باند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه 7 دستگاه خودرویمسروقه کشف شد.

سرهنگ فرد تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده سارقان ضمن اعتراف به سرقت گفتند: ما با پرسه زنی در محدوده‌های خلوت و باانتخاب خودروهای فاقد ایمنی آنها را سرقت می‌کردیم، سرکرده باند در ادامه اعترافات خود به سرقت 5 فقره سرقت خودروی مزدا وانت و۲ دستگاه خودروی ماکسیما و 7 دستگاه خودروی رنو ساندرو و ۲ دستگاه خودروی ال 90 معترف شد که پس از سرقت محتویات داخلخودرو و لوازم با ارزش خودرو را در محلی خلوت رها کرده و متواری می‌شدند.

سرهنگ فرد در پایان گفت: با توجه به دستگیری این اعضای باند سرقت و اعتراف صریح به جرم خود متهمان با صدور قرار قانونی ازسوی مقام قضائی جهت ادامه تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی