پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آتش سوزی خودرو شاهین

ماجرای آتش سوزی خودرو شاهین چه بود؟

روز گذشته آتش سوزی خودرو شاهین محصول جدید خودروسازی سایپا در شبکه های مجازی سر و صدا به پا کرد. حالا مشخص شده دلیل این آتش سوزی عامل بیرونی بوده و خودرو هنوز به مشتری تحویل داده نشده است. به گزارش  پایگاه خبری رسمی جوان خودرو معاون کیفیت سایپا در خصوص سانحه آتش سوزی بخشی […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۹ فروردین ۱۴۰۰

روز گذشته آتش سوزی خودرو شاهین محصول جدید خودروسازی سایپا در شبکه های مجازی سر و صدا به پا کرد. حالا مشخص شده دلیل این آتش سوزی عامل بیرونی بوده و خودرو هنوز به مشتری تحویل داده نشده است.

به گزارش  پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

معاون کیفیت سایپا در خصوص سانحه آتش سوزی بخشی از یک دستگاه خودرو شاهین گفت: بررسی‌های اولیه نشان می دهد به احتمال زیاد عوامل جانبی و خارج از سیستم‌های خودرو منجر به این اتفاق شده ولی جزئیات بیشتر پیرامون این اتفاق، پس از بررسی های کامل تر اعلام خواهد شد.

جبلی جوان با بیان اینکه خوشبختانه آتش سوزی خودرو شاهین هیچگونه آسیب جانی به همراه نداشته، افزود: این خودرو در اختیار نمایندگی بوده و هنوز به مشتری تحویل داده نشده است.

جبلی جوان افزود: روزانه تعداد زیادی خودرو شاهین به مشتریان محترم تحویل می‌شود و براساس گزارش‌ها رضایت مشتریان محترم از شاهین بسیار بالاست، لذا مجدداً تاکید می‌کنیم که این اتفاق مربوط به طراحی و یا موضوعات کیفی خودرو نیست و عوامل جانبی باعث بروز این حادثه شده است.

شاهین زبان جدید طراحی سایپا است

«شاهين» براساس سيستم كيفي منحصر به فرد توليد شده است/ در بهار ۱۴۰۰ «آريا» توليد و «اطلس» رونمایی مي شود

تولید و تحویل شاهين برابر با “شكست تحريم” است/ سايپاي نوين به سمت توليد محصول در شان مردم ايران حركت مي‌كند

تولید “آریا” و”شاهین” موفقیت در صنعت خودرو است

خبر مخالفت سازمان محیط زیست با شماره‌گذاری خودرو شاهین اشتباه است/ سازمان محیط‌زیست از پروژه ملی شاهین در چارچوب قوانين حمایت می‌کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی