پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

تولید خودرو ارزان قیمت، در شرایط فعلی ضرورت دارد

به گفته نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تولید خودروی ارزان قیمت مشروط بر اینکه کیفیت و ایمنی چهارچرخ‌ها خدشه‌دار نشود، یکی از ضرورت‌ها در شرایط کنونی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی جدی نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره برنامه ایران خودرو برای تولید خودرو ارزان قیمت، […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

به گفته نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تولید خودروی ارزان قیمت مشروط بر اینکه کیفیت و ایمنی چهارچرخ‌ها خدشه‌دار نشود، یکی از ضرورت‌ها در شرایط کنونی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی جدی نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره برنامه ایران خودرو برای تولید خودرو ارزان قیمت، گفت: تولید خودروی ارزان قیمت مشروط بر اینکه کیفیت و ایمنی چهارچرخ‌ها خدشه‌دار نشود، یکی از ضرورت‌ها در شرایط کنونی است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی درباره راهکارهای تولید خودروی ارزان قیمت، افزود: از آنجا که حذف هزینه‌های سربار منجر به کاهش قیمت تمام شده خودروهای تولیدی می‌شود، خودروسازان می‌توانند با حذف هزینه‌هایی که تاثیری در کیفیت و ایمنی نداشته باشد، زمینه تولید خودروی ارزان قیمت را فراهم کنند.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: هرچند تولید خودروی ارزان قیمت با توجه به شرایط اقتصادی یکی از اصلی ترین مطالبات مردم است اما نباید ایمنی و کیفیت خودرو با بهانه تولید خودروی ارزان قیمت زیر سوال رود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با طرح این سوال که چرا تولید خودروی پراید متوقف شد، توضیح داد: از آنجا که پراید از نظر ایمنی و کیفیت ایراد داشته و مردم از آن گلایه مند بودند، خط تولید آن متوقف شد بنابراین باید به این نکته توجه کرد که تنها تولید خودروی ارزان نباید هدف خودروسازان باشد بلکه باید علاوه بر کاهش قیمت‌ها، کیفیت نیز به عنوان یکی از اصلی‌ترین محورها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

برنامه وزارت صمت برای تولید خودرو در سال 1400

چطور خودرو ارزان قیمت تولید کنیم؟

شاهد دستاوردهای خوبی در صنعت خودرو بودیم

قزوین از استان های موثر در حوزه تولید خودرو کشور است

اکثر خودروهای تولید داخل استانداردهای 58 گانه محیط زیست را رعایت نمی کنند

کاهش قیمت خودرو ها در بازار ادامه دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی