پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسیرانی

نرخ کرایه تاکسی های پایتخت از اول اردیبهشت ماه افزایش می یابد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از افزایش نرخ کرایه تاکسی در پایتخت از تاریخ اول اردیبهشت ماه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد روشنی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی اظهار کرد: نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت بر اساس […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از افزایش نرخ کرایه تاکسی در پایتخت از تاریخ اول اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد روشنی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی اظهار کرد: نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت بر اساس مصوبه شورای شهر و ابلاغیه فرمانداری افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی 35 درصد خواهد بود، گفت: در صورتی که رانندگان تاکسی از روز گذشته کرایه‌های خود را افزایش داده باشند تخلف است و شهروندان شکایات خود را می‌توانند از طریق تماس با شماره 1888 اطلاع دهند تا ما موضوع را پیگیری کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تهران 620 خط تاکسی دارد، ‌گفت: برچسب‌گذاری تاکسی‌ها برای نرخ‌های جدید در سه نقطه تاکسی انجام می‌شود و سقف و کف کرایه‌ها در خطوط مختلف متفاوت است.

روشنی تأکید کرد: حداکثر رانندگان تاکسی می‌توانند سه مسافر و رانندگان ون 7 مسافر را سوار کنند و اضافه سوار کردن مسافران به دلیل شرایط کرونا تخلف است و ما پیگیر شکایات مردمی خواهیم بود.

انتهای پیام/ منبع: فارس

شهروندان از پرداخت الکترونیک برای کرایه تاکسی استفاده کنند

معافیت تاکسی های اینترنتی از مالیات بر ارزش افزوده

از (الف) تا (ی) پلاک خودرو / هر آنچه می خواهید از انواع پلاک های ملی بدانید

کاربران تاکسی‌های اینترنتی به سرویس حمل مسافر، بار تحویل ندهید!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی