افزايش 97 درصدی خدمات تلفني مركز امور مشتريان سايپا

مركز امور مشتريان گروه خودروسازي سايپا در پيگيري رفع مشكلات مشتريان و انجام هماهنگي حوزه هاي مختلف در طرح امداد نوروزي ۱۴۰۰ حضور فعال داشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رئيس مركز امور مشتريان گروه سايپا با بيان اين مطلب، اظهار كرد: اين مركز با هدف كاهش ترددهاي غيرضروري و اجراي پروتكل هاي بهداشتي، در روزهاي اجراي طرح استقبال از بهار كه از ۲۷ اسفند ۹۹ آغاز شد و تا ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ادامه داشت، به بيش از ۶۴ هزار تماس مشتريان پاسخ داده است كه اين عدد نسبت به روزهاي قبل از اجراي طرح، بيش از ۹۷ درصد رشد را نشان مي دهد.

گزارش خودرو

حميدرضا خاكي با بيان اينكه اين رشد بيانگر اعتماد مشتريان به پاسخگويي گروه خودروسازي سايپا است، افزود: در این طرح كه نتيجه یک همكاري خوب بين مركز امور مشتريان گروه سايپا و شركت هاي سايپايدك و امدادخودروسايپا بود، ميزان پذيرش در سطح شبكه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰۰ درصدي پيدا كرد.

وي افزود: در اين ميان ميزان مشاركت نمايندگي ها در طرح امداد نوروزي نسبت به سال قبل بيش از ۴۴ درصد افزايش پيدا كرده است. از سوي ديگر شاخص نسبتِ خودرو متوقف به پذيرش و زمان انتظار مشتريان براي دريافت خدمات امدادي در طرح امداد نوروزي ۱۴۰۰ بهبود پيدا كرده است.

انتهای پیام/

تمديد طرح «خدمات خودرو در محل» امداد خودرو سايپا تا اطلاع ثانوی

شاهین، آریا و اطلس؛ سه ‌گانه سایپای نوین

افزایش 4.33 درصدی تولید خودرو توسط خودروسازان بزرگ کشور

ماجرای آتش سوزی خودرو شاهین چه بود؟

4 ستاره کیفیت در کارنامه کامیونت فوتون سایپا دیزل

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام کرمان موتور آمیکو مدیران خودرو

نظر شما !!