پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میرمنصف

فروش خودروی دیگنیتی از 24 فرودین ماه به صورت تحویل فوری آغاز می شود

امیر میرمنصف معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی بهمن در وبیناری با حضور رسانه ها خبر از فروش خودروی دیگنیتی از روز 24 فرودین ماه از طریق سایت فروش این شرکت داد. امیر میرمنصف معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در گفت و گو با خبرنگار پایگاه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

امیر میرمنصف معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی بهمن در وبیناری با حضور رسانه ها خبر از فروش خودروی دیگنیتی از روز 24 فرودین ماه از طریق سایت فروش این شرکت داد.

امیر میرمنصف معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو گفت: خودروی دیگنیتی به عنوان محصول جدید بهمن موتور از روز سه شنبه 24 فرودین ماه در سبد فروش گروه بهمن قرار می گیرد. مرحله اول فروش این خودرو به صورت نقدی با قیمت 749 میلیون و 500 هزار تومان و البته تحویل فوری است.

او ادامه داد: دیگنیتی به عنوان اولین گام در مسیر گسترش سبد محصولات گروه خودروسازی بهمن از گارانتی 100 هزار کیلومتی یا 3 ساله بهره می برد. زیرا رضایت مندی مشتریان سرمایه اصلی گروه خودروسازی بهمن است و برای کسب این رضایت تلاش های بسیاری شده است.

ضرابیان

همچنین محمد ضرابیان مدیرعامل بهمن موتور نیز طی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو ضمن اشاره به عرضه تیپ جدید این خودرو در 6 ماهه دوم سالبه رسانه ها گفت: در قدم اول دیگنیتی در رده پرایم عرضه می شود، اما در تلاش هستیم در 6 ماه دوم سال دیگر رده های تجهیزاتی این خودرو را نیز به سبد فروش اضافه کنیم.

او ادامه داد: دیگنیتی یک محصول بین المللی است و امروز در بازارهای منطقه ای تا شرق آسیا و اروپا چون اسپانیا و آلمان به فروش می رسد. از این رو گروه خودروسازی بهمن در فرآیند مهندسی محصول به سراغ یک خودروی با کیفیت و به روز رفته است.

مدیرعامل بهمن موتور افزود: در نمایگاه داخلی سازی که در سال گذشته توسط گروه خودروسازی بهمن برگزار شد، در حوزه داخلی سازی قطعات محصولات همکاری های خوبی با قطعه سازان داخلی صورت گرفته است و سعی داریم تا حد امکان از زنجیره تامین داخلی برای ساخت محصولات استفاده کنیم.

انتهای پیام/

حضور 2 محصول جدید در سبد فروش گروه بهمن/ تامین مواد اولیه چالش اصلی تولید کنندگان

باید برای رسیدن تیوان به ظرفیت تولید 500 هزار موتور در سال کمک شود

شرایط فروش وانت کارا بهمن موتور

دیگنیتی به تولید انبوه رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی