در ساختمان انجمن نکارسلم (Neckarsulm) آئودی ، جدیدترین دونده درون پیست معرفی شد.خودرویی با طراحی آیرودینامیک بینظیر و کاملا اسپرت که در پس خودرو آئودی TT و با پسوند کاپ تکامل پیدا کرده است ، که می توان گفتدر مقایسه با خودروی قبلی، در مبحث طراحی ظاهری، آئودی TT فعلی چندان تغییرات اساسی نداشته، ولی […]
در زیر کاپوت این مدل ، از یک پیشرانه ۲ لیتری TFSI استفاده شده است که در حداکثر کارایی خود قادر به تولید قدرتی ۳۱۰ اسب بخاری (۲۲۸ کیلووات) و حداکثر گشتاوری ۴۰۰ نیوتن متری است که توسط جعبه دندهای شش سرعته S ترونیک دریافت شده و پس از تبدیل دور مورد نظر، به دیفرانسیل الکترونیکی فعال عقب ارسال میشود تا پس از تبدیل دور نهایی و تغییر زاویه مسیر نیرو، به چرخهای محرک خودرو ارسال شود.
همچنین برروی موتور این آئودی ،سیستم افزاینده قدرت موقتی هم نصب شده که براساس یک تابع فشار، برای چند ثانیهای ۳۰ اسب بخار قدرت بیشتر تولید میکند که میتواند در مواقع سبقتگیری بسیار مفید باشد.
دیدگاه خود را بنویسید