پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پولستار 2 (1)

معرفی نسخه پایه از پول ‌استار 2

پولستار زیرمجموعه برقی ساز شرکت ولوو به تازگی از خودرو مدل 2 پولستار رونمایی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سال 2019 بود که برای نخستین بار، نام پول‌استار – Polestar – مدل 2 زیرمجموعه برقی ولوو را شنیدیم، این مجموعه با هدف رقابت با غول تولیدکننده خودروهای برقی یعنی تسلا وارد کارزار […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۵ فروردین ۱۴۰۰

پولستار زیرمجموعه برقی ساز شرکت ولوو به تازگی از خودرو مدل 2 پولستار رونمایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سال 2019 بود که برای نخستین بار، نام پول‌استار – Polestar – مدل 2 زیرمجموعه برقی ولوو را شنیدیم، این مجموعه با هدف رقابت با غول تولیدکننده خودروهای برقی یعنی تسلا وارد کارزار شد. هم اکنون پس از گذشت 2 سال، نسخه پایه این خودروی برقی معرفی شده است.

اینطور که پیداست، ظاهرا خودروساز سوئدی قصد دارد تا این برند جدید را هم وارد بازار انبوه کند تا پولستار توانایی عرض اندام در مقابل دیگر برندها و بازار داشته باشد.

پولستار 2 (3)

پولستار 2 از تنها از یک موتور برقی بهره می برد و همچنین تعبیه قوای محرکه روی محور جلو و حذف موتور برقی محور عقب منجر به حذف نیمی از قدرت 408 اسب‌بخاری نسخه دو موتوره یعنی Launch Edition شده است. با یک جمع و تفریق ساده می توان به فهمید که قدرت خروجی تک موتور برقی پول‌استار 2 عدد 231 اسب‌ بخار است.

نکته جالب توجه این خودرو وجود باتری‌های 78 کیلووات ساعتی است که خوشبختانه از نسخه قبلی باقی مانده این یعنی دامنه پیمایشی آن بر اساس استاندارد EPA چیزی حدود 420 کیلومتر است.

پولستار 2 (4)

برای خریداران گزینه‌های سفارشی مانند پکیج خودران، سیستم‌های ایمنی راننده مانند بهینه‌سازی سیستم تعلیق و ترمزها در نظر گرفته شده است. در نسخه پلاس سقف پانوراما، گرم‌کن صندلی و امکانات رفاهی دیگر به صورت استاندارد وجود دارد.

پولستار 2 (5)

مجموعه کامل آپشن‌های پول‌استار 2 کاری کرده است که این محصول در میان رقبای هم‌رده خود سرآمد باشد. به‌عنوان مثال یکی از جذاب‌ترین آپشن‌های این محصول پمپ حرارتی مکانیکی است که به گفته شرکت می‌تواند در برخی شرایط به‌ویژه در هوای سردتر دامنه پیمایشی خودرو را تا 10 درصد افزایش می‌دهد.

رینگ‌های 19 اینچی در کنار صفحه نمایش لمسی بزرگ مجهز به فناوری گوگل Assistant به‌عنوان یک آپشن استاندارد باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ منبع: باما

جهان با من برقص/ بررسی یک ولوو پهن و کم‌ ارتفاع با موتور 2JZ

معرفی ولوو C40 ریچارج 2022

تولد یک رویا از دل ولوو/ معرفی طرح مفهومی ولوو کریگر

فراتر از کاربرد!/ با عجیب ترین آپشن های خودرویی آشنا شوید

(( هدآپ دیسپلی )) چیست + مزایا و معایت این فن آوری در خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی