پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

تولید ۱۰۸ هزار دستگاه خودرو توسط ایران خودرو در سال ۱۴۰۰

مدیر عامل ایران خودرو خراسان از هدف‌گذاری تولید ۱۰۸ هزار دستگاه خودرو در سال جاری خبر داد و گفت: ساز و کارهای لازم برای تحقق این هدف فراهم شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بیژن زاهدی‌فرد افزود: امسال گروه صنعتی ایران خودرو تولید ۶۳۰ هزار دستگاه خودرو را هدف‌گذاری کرده و تولید ۱۰۸ […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۶ فروردین ۱۴۰۰

مدیر عامل ایران خودرو خراسان از هدف‌گذاری تولید ۱۰۸ هزار دستگاه خودرو در سال جاری خبر داد و گفت: ساز و کارهای لازم برای تحقق این هدف فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بیژن زاهدی‌فرد افزود: امسال گروه صنعتی ایران خودرو تولید ۶۳۰ هزار دستگاه خودرو را هدف‌گذاری کرده و تولید ۱۰۸ هزار دستگاه از آن بر عهده سایت تولیدی خراسان است.

وی با اشاره به تحقق اهداف سال گذشته، اظهار کرد: مهم‌ترین اقدام صورت گرفته، ایفای تعهدات معوق به مشتریان بوده است؛ در تعطیلات نوروز امسال، به همت همکاران و کارکنان خطوط تولید، تکمیل خودروهای دارای کسری قطعه در سه شیفت کاری انجام و بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو تکمیل و آماده تحویل به مشتریان شد.

زاهدی فرد افزود: در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» علاوه بر افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات، در صدد افزودن محصول جدیدی به سبد تولیدات سایت ایران‌خودرو خراسان هستیم.

انتهای پیام/

اولین جلسه سران قوا در سال ۱۴۰۰ به صنعت خودرو اختصاص خواهد داشت

رشد ۳۱ درصدی رضایت مشتریان ایران‌ خودرو از رسیدگی به درخواست‌ها

پیش‌‌فروش ۴ محصول ایران ‌خودرو از امروز

دنا پلاس شش‌سرعته دستی در آستانه تولید انبوه

نبض بازار خودرو در دست سایت های آگهی خرید و فروش

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی