پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف با عابر

فرار راننده خودرو پس از تصادف مرگبار با عابرپیاده

شب گذشته یک دستگاه خودروی سواری با عابرپیاده در بزرگراه آیت‌الله سعیدی تصادف کرده و به گفته شاهدان عینی پس از وقوع این تصادف راننده از محل حادثه فرار کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب با اعلام خبر تصادف مرگبار خودروی سواری با عابرپیاده […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۸ فروردین ۱۴۰۰

شب گذشته یک دستگاه خودروی سواری با عابرپیاده در بزرگراه آیت‌الله سعیدی تصادف کرده و به گفته شاهدان عینی پس از وقوع این تصادف راننده از محل حادثه فرار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب با اعلام خبر تصادف مرگبار خودروی سواری با عابرپیاده در بزرگراه آیت‌الله سعیدی، در تشریح این خبر اظهار کرد: به گفته شاهدان عینی ساعت 19:05 شب گذشته، یک دستگاه خودروی سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آیت‌الله سعیدی بعد از تقاطع زرند، به شدت با عابرپیاده‌ای که در حال عبور از عرض بزرگراه بود، برخورد کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب افزود: پس از این حادثه متاُسفانه عابرپیاده بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت کرد.

این مقام انتظامی افزود: بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه 18 پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن‌سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

به گفته وی، در این رابطه کروکی تنظیم شد و اقدامات قضائی درباره شناسایی راننده و خودروی متواری با توجه به اظهارات شاهدان و اقدامات پلیسی صورت گرفته و تحویل مراجع قضائی شده است.

مؤمنی متذکر شد: عابران پیاده حین عبور از عرض معابر حتماً از گذرگاه‌های عابرپیاده یا از پلهای هوایی عابرپیاده استفاده کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/

کرونا یا تماس تصویری با موبایل، کدام یک بیشترین قربانی را می گیرد؟

رشد مراجعه برای دریافت خسارت بیمه در نوروز 1400

اجرای طرح کامیون در 46 نقطه از پایتخت

افزایش آمار فوتی های تصادف ایام نوروز در پایتخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی