پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

افزایش توليد و تنوع در محصولات سايپا عملياتي شد/ اقدامات مناسب سايپا در حوزه تحقيق و توسعه

نايب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گروه خودروسازي سايپا با افزایش و رشد توليد و ايجاد تنوع در محصولات خود توانست گام هاي بلندتري را نسبت به رقباي داخلي خود بردارد، لذا اين اميدواري وجود دارد كه در سال جاري روند توسعه اي و پيشرفت شتاب بيشتري بگيرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سیداحسان […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

نايب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گروه خودروسازي سايپا با افزایش و رشد توليد و ايجاد تنوع در محصولات خود توانست گام هاي بلندتري را نسبت به رقباي داخلي خود بردارد، لذا اين اميدواري وجود دارد كه در سال جاري روند توسعه اي و پيشرفت شتاب بيشتري بگيرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سیداحسان خاندوزی در بازديد از خط توليد خودروي شاهين و فعاليت هاي علمي و توسعه اي سایپا كه در مركز تحقيقات این گروه انجام مي‌شود، خاطرنشان كرد: اتفاقاتي كه در سال هاي ۹۸ و ۹۹ در گروه خودروسازي سايپا رخ داد بسيار قابل توجه است چرا كه در شرايط تحريم و شيوع ويروس كرونا اين مجموعه به افزایش و رشد توليد و متنوع سازي محصولات دست يافت.

وي با بيان اينكه سایپا با پرداخت مطالبات قطعه سازان و عمل به تعهدات توانست زنجيره توليد خودرو را فعال كند، گفت: از ديگر موضوعات مهم كه سايپا آن را محقق كرد كاهش معوقات و بدهي ها بود، در نيمه دوم سال گذشته وضعيت گروه خودروسازي سايپا بهبود يافت و حتي گام هاي برداشته شده نسبت به رقباي داخلي كم نظير بود؛ بدين جهت اميدواريم در سال جاري مسير رشد و توسعه ادامه پيدا كند، تا مردم شاهد پيشرفت مضاعف صنعت خودرو باشند.

نايب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارداشت: اقدامات سايپا در تحقيق و توسعه، طراحي و توليد خودروهاي جديد، تحويل خودروهاي معوق به مردم و كمك به آرامش بازار بسيار خوب بوده است؛ البته راه طولاني وجود دارد كه مجموعه سايپا براي تحقق آنها بايستي تلاش كند.

وي با بيان اينكه صنعت خودرو براي ادامه رشد نيازمند قوانين مناسب است، تصريح كرد: سياست‌هايی كه وزارت صمت و نهادهاي مكمل چون شوراي رقابت در ارتباط با صنعت خودرو اتخاذ مي كنند بايد به گونه اي باشد كه در حوزه فناوري، پيشرفت هاي خوبي حاصل شود؛ اگر اين امر در سال جاري با جديت دنبال شود در توليد خودرو موفقيت هاي بيشتري به دست مي آيد.

خاندوزی اظهارداشت: اگر توليد خودرو بر اساس فناوري های روز باشد مي توان با شرايط بهتري با خودروهاي خارجي رقابت كرد و شرايطي را فراهم كرد كه سهم خودروهاي ايراني در بازارهاي خارجي افزايش پيدا كند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردس در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت دارد اتفاقات داخل و بيرون صنعت خودرو به نحوي مديريت شود كه تمام مجموعه ها دست به دست هم دهند تا اين صنعت مسير رشد و تعالي را طي كند.

انتهای پیام/

کاهش نارضایتی مردمی و افزایش کیفیت محصولات سایپا در شرايط تحريم و كرونا

تدوین سند بالادستی در خصوص همکاری های صنعت خودرو و قطعه سازی با شرکای خارجی

افزایش تولید سایپا در سال تحریم و کرونا/ تولید بیش از ۴۲۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۹۹ در گروه خودروسازی سایپا

رییس جمهور پیشرانه جدید خانواده SP100 سایپا را تحسین کرد

افزايش 97 درصدی خدمات تلفني مركز امور مشتريان سايپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی