استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک

معاون شبكه سايپايدك گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتريان و ارائه خدمات با کیفیت، بر اساس آخرین نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در بهمن ماه ۹۹ موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در تاریخ شرکت سایپایدک شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید تخته‌چیان گفت: مجموعه سايپايدك در زمينه بهبود شاخص‌هاي رضايت مشتري پيشرفت‌هاي قابل توجهی داشته و طبق نظرسنجي‌هاي انجام شده، ضمن استمرار روند رو به رشد در سال گذشته، در بهمن ماه 99 نسبت به دوره مشابه سال 98 بالاترين ميزان رشد امتياز رضایت مشتريان را کسب كرده است.

گزارش خودرو

تخته‌چیان ادامه داد: شرکت سایپا یدک در سال 99 با طی یک مسیر صعودی و تعریف پروژه‌های بهبود به منظور جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، توانست گام‌هاي مهمي در اين مسير بردارد و در آخرین دوره ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهي به بهمن ماه 99، موفق شد نسبت به نتايج پاییز همان سال، به میزان 3 درصد رضایتمندی مشتریان را افزايش دهد و بالاترین نمره رضایت مشتري نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن را كسب کند.

لازم به ذکر است سايپايدك موفق شد در چند دوره متوالي ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، بيشترين ميزان رشد رضايت مشتري را در بين شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش به دست آورد.

انتهای پیام/

افزایش سرعت رسيدگي به شكايات مشتريان در سایپا یدک

آغاز طرح استقبال از بهار 1400 براي مشتريان گروه خودروسازي سايپا

اجرت و ایاب و ذهاب رایگان خدمات خودرو در محل برای محصولات گروه سایپا

درخواست سازمان حمایت از قطعه سازان

حضور سايپا يدك در پانزدهمين نمايشگاه بین المللی قطعات خودرو

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام آمیکو مدیران خودرو

نظر شما !!