پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساختمان ارتباط با مشتریان ایران خودرو

خدمات ایران خودرو به مشتریان پنج ستاره می‌شود

مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو با اتخاذ رویکرد رضایت‌ محوری و ارتقای شاخص رضایت مشتریان، علاوه بر رسیدگی فوری به درخواست‌ها، به دنبال خلق ارزش و ایجاد وفاداری در مشتریان است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ایجاد سیستم‌های نوین اطلاعاتی، تحلیل داده‌ها، برنامه‌ریزی و رفع شکایات بالقوه مشتریان و یکپارچه‌سازی درگاه‌های ورودی مشتریان […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو با اتخاذ رویکرد رضایت‌ محوری و ارتقای شاخص رضایت مشتریان، علاوه بر رسیدگی فوری به درخواست‌ها، به دنبال خلق ارزش و ایجاد وفاداری در مشتریان است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ایجاد سیستم‌های نوین اطلاعاتی، تحلیل داده‌ها، برنامه‌ریزی و رفع شکایات بالقوه مشتریان و یکپارچه‌سازی درگاه‌های ورودی مشتریان از جمله برنامه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان برای ایجاد دسترسی بهتر و بیشتر مشتریان در سال جاری است.

توسعه کانال های ارتباطی یکپارچه برای خلق بهترین تجربه، توسعه و ارایه خدمات نوین و سفارشی‌ سازی‌ شده مطابق با نیازهای مشتریان، تبدیل صدای مشتری به مشخصات فنی محصول و خدمات و توسعه ارایه خدمات به خودروها با سطح کیفی پنج ستاره از دیگر برنامه‌های این سازمان در جهت حفظ و ارتقای رضایت‌مندی مشتریان است.

هم‌چنین، ارتقای سطح ارتباط با مشتریان در کشورهای صادراتی، تکوین خدمات جدید فروش و پس از فروش بر اساس نتایج تحلیل نظرسنجی از مشتریان، برنامه‌ریزی بهبود کیفیت اولیه خودرو نزد مشتریان، کیفیت قطعات و مجموعه ها (دوام خودرو) و برنامه‌ریزی برای تبدیل انتظارات و نیازمندی‌های مشتریان به ویژگی های فنی و تکنولوژی محصولات از دیگر برنامه های ایران خودرو در سال جاری است تا به این ترتیب گام‌های موثری در حوزه توسعه خدمات به مشتریان و مسیر دست یابی به بالاترین سطح کیفیت و رضایت مشتریان برداشته شود.

در سال گذشته، مدیریت ارتباط با مشتریان در تلاش برای تحقق جهش و توسعه فرآیندهای خدمات‌دهی به مشتریان، توانست اقداماتی از جمله توسعه وب‌سایت مدیریت ارتباط با مشتریان با رویکرد تحول خدمات ارتباطی، بازنگری و بهبود فرآیندها و شاخص‌ها را به انجام رساند.

راه‌اندازی سیستم دولت الکترونیک در حوزه مدیر عامل و CRM و کاهش زمان دریافت درخواست مشتری و پیگیری و پاسخگویی به آن از جمله اقدامات مهم مدیریت ارتباط با مشتریان در سال گذشته است.

طراحی و راه اندازی داشبورد مدیریت ارتباط با مشتریان، ایجاد سازوکارهای واکنش سریع و موثر در ارتباط با درخواست ها و شکایات مشتریان حضوری (سرعت و کیفیت رسیدگی)، استانداردسازی مکالمات و پاسخ‌های نهایی به مشتریان در فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات و نیز توسعه سامانه نظرسنجی ایران خودرو از دیگر برنامه ها و اقدامات صورت‌گرفته ایران خودرو در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/

محصولات جدید ایران‌ خودرو با الزامات استاندارد مطابقت دارند

از حساسيت پوستي تا آفتاب سوختگي سقف! / اصل بخريم يا اسل؟

فمینیسم در دنیای ماشین‌ها!/ با زنانه ترین خودروهای بازار ایران آشنا شوید

قیمت محصولات ایران خودرو افزایشی نداشته است

کاهش ارزبری سالانه ۱۳۳ میلیون یورویی ایران خودرو

با وجود پتانسیل های کروز، در زنجیره تامین تارا نقشی نداریم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی