پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فوتون تونلند

پیکاپ فوتون دیزلی، تنها وانت 5 ستاره کشور

طبق ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی موفق به کسب 5 ستاره کیفی شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سنجش کیفیت وانت‌های تولیدی در آخرین ماه سال 1399، در سطح قیمتی یک، […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

طبق ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی موفق به کسب 5 ستاره کیفی شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سنجش کیفیت وانت‌های تولیدی در آخرین ماه سال 1399، در سطح قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی چهار ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده است و نسبت به تولید آن در بهمن ماه 1399، یک پله ارتقا کیفیت داشته است.

این در حالی است که اولین خودرو سه ستاره در سال 1397 تولید شد و پس از آن دیگر وانت بالاتر از سه ستاره کیفی تولید نشده است.

در سطح قیمتی دو نیز وانتنیسان ریچ، سایپا 151، وانت کارا 2000 تک‌کابین تیپ 3 و وانت کارا 2000 دوکابین تیپ 3 توانسته‌اند سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند که همان درجه از کیفیت در تولیدات پیشین آن‌هاست.

در همین سطح قیمتی وانت آریسان ایران‌خودرو دیزل نیز همچنان دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

پایین‌ترین سطح کیفی در تولید وانت‌ها متعلق به وانتنیسان تک‌سوز آپشنال و دوگانه‌سوز آپشنال است که تولید گروه خودروسازی زامیاد بوده و در سطح قیمتی دو، متاسفانه تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

صرفه جویی ۲۹ میلیون دلاری با ساخت داخل قالب و ابزار در ایران خودرو

خدمات ایران خودرو به مشتریان پنج ستاره می‌شود

محصولات جدید ایران‌ خودرو با الزامات استاندارد مطابقت دارند

از حساسيت پوستي تا آفتاب سوختگي سقف! / اصل بخريم يا اسل؟

فمینیسم در دنیای ماشین‌ها!/ با زنانه ترین خودروهای بازار ایران آشنا شوید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی