پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاینه فنی خودرو

مراکز معاینه فنی تعطیل نیست + ساعت کاری مراکز معاینه فنی

مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران با اشاره به اینکه مراکز معاینه فنی در مشاغل گروه یک قرار دارد از باز بودن این مراکز در ایام تعطیلات کرونایی خبرداد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران با اشاره به اینکه فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو، در مشاغل گروه یک قرار می‌گیرد، […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران با اشاره به اینکه مراکز معاینه فنی در مشاغل گروه یک قرار دارد از باز بودن این مراکز در ایام تعطیلات کرونایی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران با اشاره به اینکه فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو، در مشاغل گروه یک قرار می‌گیرد، گفته که حتی در زمان تعطیلات کرونایی نیز مراکز معاینه فنی، همچنان باز بوده و خدمات‌رسانی می‌کنند.

طبق آخرین آمارهای ستاد معاین فنی تهران، با اینکه میانگین تعداد مراجعات روزانه به مراکز معاینه فنی تهران، معادل 6500 تا 7000 خودروست اما در زمان مراجعه به مراکز، هر فردی داخل خودروی خود قرار گرفته و فقط در بخشی از معاینه فنی، رانندگان باید از خودرو پیاده شوند که در این شرایط نیز فاصله‌گذاری رعایت می‌شود.

طبق اعلام ستاد معاینه فنی، شهروندان برای مدیریت زمان و به حداقل رسیدن زمان انتظار در مراکز، کافی است از طریق سایت تهران من به نشانی my.tehran.ir برای دریافت نوبتدهی اینترنتی اقدام کنند. همچنین از طریق سامانه اعلام مدت انتظار، در سایت ستاد معاینه فنی تهران به نشانی inspection.tehran.ir امکان انتخاب خلوت‌ترین مراکز برای انجام معاینه فنی خودروها، وجود دارد.

همچنین شهروندان در صورت داشتن هرگونه سوال درباره ساعت کاری مراکز معاینه فنی، می‌توانند در ساعات اداری با سامانه تلفنی 96006000 در تماس باشند.

ساعت کاری مراکز معاینه فنی

انتهای پیام/ منبع: باما

سال گذشته 36 درصد خودروها در معاینه فنی رد شدند

اکثر خودروهای تولید داخل استانداردهای 58 گانه محیط زیست را رعایت نمی کنند

ساعت کاری مراکز معاینه فنی افزایش یافت/ رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز الزامی است

نرخ جدید مراکز معاینه فنی چقدر شد؟

هزینه معاینه فنی تاکسی ها در روز حمل و نقل رایگان است

سال گذشته کمتر از 400 هزار دستگاه خودرو معاینه فنی برتر گرفته اند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی