پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از بهمن موتور

در بهمن موتور اقدامات خوبی در زمینه تولید داخلی صورت گرفته است  

معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت: اقدامات خوبی در عرصه تولید خودروهای متنوع در گروه بهمن صورت گرفته است و بخش خصوصی ثابت کرده در شکوفایی و رونق صنعت خودروی داخلی نقشی موثر دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار رضا فریبا معاون آماد و پشتیبانی ناجا و هیات همراه از خط تولید بهمن […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت: اقدامات خوبی در عرصه تولید خودروهای متنوع در گروه بهمن صورت گرفته است و بخش خصوصی ثابت کرده در شکوفایی و رونق صنعت خودروی داخلی نقشی موثر دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار رضا فریبا معاون آماد و پشتیبانی ناجا و هیات همراه از خط تولید بهمن موتور بازدید کرد.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا با حضور در بهمن موتور از خط تولید خودرو‌های جدید این شرکت از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی بازدید کرد.

سردار فریبا در حاشیه بازدید از خطوط تولید بهمن موتور با تاکید بر اینکه در این گروه خودرو سازی در عرصه تولید داخل اقدامات خوبی صورت گرفته است، بیان داشت: متولیان و مسئولان باید از خودروسازی های بخش خصوصی حمایت همه جانبه داشته باشند تا شاهد شکوفایی روز افزون در صنعت خودروسازی باشیم و بخش خصوصی این توانمندی را به خوبی ثابت کرده است.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا درخصوص همکاری ناجا و بهمن موتور نیز خاطر نشان کرد: محصولات بهمن موتور را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهیم و هر آنچه مورد نیاز  ناجا باشد و بتوانند مطالبات ما را پاسخ دهد در سیستم ناجا استفاده می نماییم تا با خدمات مناسب گروه در خدمات رسانی به مردم شریف کشور باشیم.

انتهای پیام/

اتمام مرحله دوم فروش خودرو دیگنیتی بهمن موتور

ثبت نام دیگنیتی تنها از طریق وبسایت ایرانی کار امکانپذیر است

مرحله دوم فروش خودرو دیگنیتی فردا آغاز می شود

معرفی خودروهای چینی تازه وارد/ امپراطوری چینی ها در صنعت خودرو ایران وسیع تر می شود!

مرحله دوم فروش خودروی دیگنیتی بهمن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی