پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروی پرینت شده لوکال موتورز

حضور لوکال موتورز در سما، با پرینت سه بعدی

در نمایشگاه سیمای امسال ، لوکال موتورز با یک خودروی دیگر که به صورت پرینت سه بعدی ساخته شده بود، حضور پیدا کرد.این خودروی بدون سقف که LM3D Swim نام دارد برای سفرهای ساحلی و رفتن به شنا و موج‌سواری گزینه جالبی به نظر می‌رسد. این مدل توسط Kevin Lo ، که برنده مسابقه طراحی […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

در نمایشگاه سیمای امسال ، لوکال موتورز با یک خودروی دیگر که به صورت پرینت سه بعدی ساخته شده بود، حضور پیدا کرد.این خودروی بدون سقف که LM3D Swim نام دارد برای سفرهای ساحلی و رفتن به شنا و موج‌سواری گزینه جالبی به نظر می‌رسد.

این مدل توسط Kevin Lo ، که برنده مسابقه طراحی ماه جولای به انتخاب داورانی چون جی لنو و جان وارانیاک می باشد ، طراحی شده است.این خودرو در مدت زمان چند ماه از مرحله طراحی به تولید نهایی رسید و این به لطف استفاده از فناوری پرینت سه بعدی و نرم‌افزارهای توسعه‌یافته زیمنس و مشارکت برخی صنایع زیربنایی چون SABIC بوده است.

 خودروی پرینت شده لوکال موتورز خودروی پرینت شده لوکال موتورز   خودروی پرینت شده لوکال موتورز

برای مرحله نخست ،  لوکال موتورز این خودرو را به صورت مستقیم با تکنولوژی چاپ 3D تولید کرده و در ادامه، سری LM3D را برای کسب گواهی نامه‌های فدرال برای تست‌های تصادف و ایمنی در سال 2016 آماده می‌سازد.

در یک میکرو کارخانه در ناکسویل ایالت تنسی ، تولید انبوه این مدل کلید خواهد خورد.اگر تمامی مراحل طبق برنامه پیش برود ، از ابتدای بهار سال 2016 می‌توان این خودروی ساحلی را با قیمت 53 هزار دلار سفارش داد.

به نقل از پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی