پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو پلیس

جزئیات موزه خودروهای پلیس اعلام شد

رییس پلیس پایتخت آخرین وضعیت ایجاد موزه‌ پلیس را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت درباره آخرین وضعیت ایجاد موزه پلیس که بنا بود در عمارت کلاه فرنگی ایجاد شود، گفت: ما این موضوع را دنبال می‌کنیم و اتفاقا خوب است تا فضایی فراهم شود که مردم […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

رییس پلیس پایتخت آخرین وضعیت ایجاد موزه‌ پلیس را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت درباره آخرین وضعیت ایجاد موزه پلیس که بنا بود در عمارت کلاه فرنگی ایجاد شود، گفت: ما این موضوع را دنبال می‌کنیم و اتفاقا خوب است تا فضایی فراهم شود که مردم دستاوردها و پیشرفت‌های پلیس را طی سال‌ها مشاهده کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ستاد ناجا هم پیگیر این موضوع است، اشاره کرد: ایجاد موزه‌ای برای پلیس در دستور کار قرار دارد و امیدوارم بزودی اقدامات بیشتری در مورد آن انجام شود. همانطور که گفتم ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

عمارت کلاه فرنگی جزو ساختمان‌های قدیمی در مجموعه پلیس آگاهی تهران بزرگ است. این مجموعه در دورانی که رضاخان فرماندهی نظامی بود، ساخته شد و بعدها در اختیار ژاندامری قرار گرفت، اما پس از تشکیل پلیس، به مرکز پلیس آگاهی تهران بزرگ تبدیل شد. قدمت این ساختمان به اواخر دوره قاجار می‌رسد.

انتهای پیام \ منبع: ایسنا

خودروهای گذرموقت تا ۳ ماه اجازه تردد دارند

توضیحات شهرداری در مورد رفع اختلال در چراغ راهنمایی نارمک

نظر مجلس بر این است که نقل و انتقال خودرو فقط در مراکز شماره گذاری انجام شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی