پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات موتورسیکلت سنگین

کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۵۰۰ میلیونی قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: یک دستگاه موتورسیکلت خارجی به ارزش 500 میلیون تومان که به دلیل تصادف فوتی به یکی از پارکینگ ها منتقل شده بود کشف شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران اداره مبارزه […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: یک دستگاه موتورسیکلت خارجی به ارزش 500 میلیون تومان که به دلیل تصادف فوتی به یکی از پارکینگ ها منتقل شده بود کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین بازرسی از یکی از پارکینگ های وسایل نقلیه توقیفی سطح شهر اصفهان به یک دستگاه موتورسیکلت خارجی مشکوک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مسئول پارکینگ مربوطه مشخص شد این موتورسیکلت به علت تصادف فوتی به پارکینگ منتقل شده است و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه، ارزش ریالی موتورسیکلت مربوطه 5 میلیارد ریال است اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و موضوع برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارائه شد.

انتهای پیام

استفاده از موتورسیکلت‌ های بالای ۲۵۰ سی سی ممنوع است

توقیف 17 دستگاه موتورسیکلت سنگین از ابتدای سال جاری

آخرین وضعیت قیمت ها در بازار موتورسیکلت

جدیدترین قیمت محصولات کویر موتور اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی