پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پاگانی هوایرا

پاگانی منحصر به فرد، برای مانی خوشبین

مانی خوشبین ، تاجر، کلکسیونر ماشین و سرمایه‌گذار مشهور ایرانی ، چند روز پیش در اینستاگرام خود از خودروی آینده‌اش که جدیدترین نسخه ویژه پاگانی هوایرا می باشد رونمای کرد. این خودرو قرار است به کلکسیون رویایی خوشبین شامل بوگاتی ویرون منصوری وینچرو، بوگاتی ویرون استاندارد، مک‌لارن P1، پورشه 918، سه دستگاه مرسدس SLR، رولزرویس […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

مانی خوشبین ، تاجر، کلکسیونر ماشین و سرمایه‌گذار مشهور ایرانی ، چند روز پیش در اینستاگرام خود از خودروی آینده‌اش که جدیدترین نسخه ویژه پاگانی هوایرا می باشد رونمای کرد.

این خودرو قرار است به کلکسیون رویایی خوشبین شامل بوگاتی ویرون منصوری وینچرو، بوگاتی ویرون استاندارد، مک‌لارن P1، پورشه 918، سه دستگاه مرسدس SLR، رولزرویس فانتوم روباز و سایر خودروهای خانواده خوشبین بپیوندد.

پاگانی هوایرا

آقای خوشبین ، با ارسال این پست ، از بعضی جزئیات این نسخه نیز پرده برداشت. در این تصویر با خودرویی کربنی با قسمت‌هایی نارنجی رنگ روی سقف و قسمت‌های پایینی‌اش روبه‌رو هستیم.

این نسخه ویژه که «هرمس ادیشن» نامیده می‌شود در کنار دیگر نسخه خاص هوایرا با نام 730s قرار می‌گیرد، اما راستش «ویژه» نامیدن این‌ها چندان درست نیست چراکه پاگانی به خاطر ساخت خودروهایی مطابق میل خریدارانش شناخته شده است و این‌گونه هر مدلی که فروش می‌رود یک نسخه خاص به شمار می‌رود .

هوایرا به یک موتور 12 سیلندر 6.0 لیتری مرسدس AMG ، مجهز می باشد که با کمک توربوشارژر دوقلو و تنظیمات ویژه، 723 اسب بخار قدرت و 1100 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. بیشینه سرعت این مدل ، 370 کیلومتر بر ساعت می باشد. قیمت این خودرو هم بیش از 1.3 میلیون دلار می‌باشد .

پاگانی هوایرا پاگانی هوایرا پاگانی هوایرا

به نقل از پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی