پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیدلیتی

قیمت فیدلیتی کمتر از دیگنیتی/ بهمن، فیدلیتی را هفته اول تیرماه عرضه می کند

رئیس سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به اینکه قیمت فیدلیتی کمتر از دیگنیتی است گفت: انشالله در هفته اول تیرماه عرضه فیدلیتی انجام می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن موتور در نشست اینترنتی با اصحاب رسانه در ارتباط با جزئیات محصول جدید شرکت […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

رئیس سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به اینکه قیمت فیدلیتی کمتر از دیگنیتی است گفت: انشالله در هفته اول تیرماه عرضه فیدلیتی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن موتور در نشست اینترنتی با اصحاب رسانه در ارتباط با جزئیات محصول جدید شرکت بهمن موتور بیان کرد: فیدلیتی مجهز به موتور توربوشارژ و گیربکس دوال کلاچ هست و سیستم های ایمنی که در این خودرو وجود دارد مطابق با معیارهای روز صنعت خودرو در جهان است. سرمایه گذاری گروه بر روی پروژه فیدلیتی بسیار زیاد است و تیراژ بالا هدف نهایی است.

او ادامه داد: در سال اول برای 9200 دستگاه برنامه تولید این خودرو را داریم و در سال بعد حدود 12 تا 15 هزار دستگاه و در سال های بعد هدف گذاری بهمن تولید 20 هزار دستگاه فیدلیتی در سال است.

مدیرعامل شرکت بهمن موتور افزود: موتور این خودرو 1.5 لیتر توربو با 155 اسب بخار است و می تواند 230 نیوتن متر گشتاور تولید کند. موتور این خودرو تشابهی با محصولات دیگر ندارد و در مسیر داخلی سازی قصد داریم قوای محرکه را با توجه به پتانسیل های گروه خودروسازی بهمن از داخل تولید کنیم.

او ضمن اشاره به نمایشگاه داخلی سازی که قبلا توسط گروه بهمن برای داخلی سازی و مشارکت قطعه سازان کشور برگزار شد، ادامه داد: برنامه بهمن خودکفایی بالای این خودرو در ساخت قطعات است تا بتوانیم با قیمت رقابتی فیدلیتی را وارد بازار کنیم.

این مقام مسئول بهمن موتور اشاره کرد: با توجه به این که مالکیت پلتفرم فیدلیتی متعلق به بهمن است، می توانیم نسخه های جدید تری از این خودرو را تولید و عرضه کنیم. در واقع نسخه های فیس لیفت این خودرو هم در برنامه بهمن وجود دارد و از توانمندی های مجموعه تیوان در تامین قوای محرکه این خودرو استفاده می شود.

امیر میرمنصف رئیس سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن در این وبینار خبری پیرامون عرضه خودروی فیدلیتی محصول جدید گروه بهمن در سال جاری گفت: انشالله در هفته اول تیرماه عرضه فیدلیتی انجام می شود. این خودرو همچون دیگنیتی از طریق سایت ایرانی کار به فروش می رسد.

او در خصوص طرح فروش فوری خودرو دیگنیتی اظهار کرد: فروش خودرو در بهمن با توجه به ظرفیت تولید انجام می شود و چون مجوز پیش فروش نداشتیم، به اندازه ظرفیت تولید یک ماهه فروش انجام شد که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا استقبال بیش از ظرفیت را پیش رو داشتیم.

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به روش فروش تسهیلاتی گفت: در ابتدای فروش با توجه به ظرفیت های تولید و البته استقبال بازار امکان فروش تسهیلاتی را نداریم اما در آینده انجام می شود. ضمن این که قیمت دیگنیتی در عرضه اولیه از فیدلیتی پایین تر خواهد بود.

میرمنصف با اعلام این مطلب که بهمن به دلیل سرمایه گذاری کلان روی این خودرو سعی کرده تا حد امکان با استفاده از افزایش تیراژ قیمت تمام شده را کمتر از 700 میلیون تومان نگه دارد گفت: بهمن قصد دارد با این خودرو سهم خوبی از بازار شاسی بلندها به دست بیاورد. ضمن این که این خودرو 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی خواهد داشت.

محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن موتور ادامه داد: درخصوص بازارهای منطقه ای برنامه ریزی هایی شده است و دو برند فیدلیتی و دیگنیتی در خارج از کشور عرضه خواهند شد. اما در مورد زمان عرضه در بازارهای بین المللی باید برنامه ریزی بیشتری انجام شود.

او اشاره کرد: راهی که بهمن به عنوان یک شرکت پیشرو برای فعالیت در این حوزه انتخاب کرده است، ثبت محصول با برندهای داخلی است. در نتیجه در بحث تامین قطعات و تحریم ها نیز مشکلات کمتری داریم. نکته مهم این است که بهمن به دنبال رضایت مشتریان در درجه اول است و به همین دلیل قیمت خودرو با توجه به کیفیت محصول ارزنده است.

انتهای پیام

فیدلیتی به نمایندگی های بهمن موتور پا گذاشت

رضایت ثبت نام کنندگان مرحله دوم خودروی لوکس دیگنیتی

استقبال گسترده از مرحله دوم فروش دیگنیتی/ خودرو دیگنیتی با حضور در بازار، علاقمندان بیشتری جذب کرده است

معرفی خودروهای چینی تازه وارد/ امپراطوری چینی ها در صنعت خودرو ایران وسیع تر می شود!

آغاز تولید انبوه فیدلیتی از ابتدای سال جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی