پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کابین شاهین

تامین مالتی‌مدیای سایپا شاهین از منبع داخلی سوم آغاز شد

معاون کیفیت گروه سایپا از تولید سامانه مالتی‌مدیای خودرو سایپا شاهین توسط یک شرکت جدید به منظور تسریع در تحویل این‌خودروها به مشتریان خبر داد و گفت: مالتی‌مدیای جدید از نظر کارایی و قابلیت‌ها، منطبق با مدل استاندارد تعریف شده بوده و تفاوتی با مدل تولیدی کروز ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدحسن […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

معاون کیفیت گروه سایپا از تولید سامانه مالتی‌مدیای خودرو سایپا شاهین توسط یک شرکت جدید به منظور تسریع در تحویل این‌خودروها به مشتریان خبر داد و گفت: مالتی‌مدیای جدید از نظر کارایی و قابلیت‌ها، منطبق با مدل استاندارد تعریف شده بوده و تفاوتی با مدل تولیدی کروز ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدحسن جبلی‌جوان با بیان مطلب فوق افزود: گروه خودروسازی سایپا باهدف استفاده از ظرفیت‌های داخلی جهت بومی‌سازی قطعات و همچنین تسریع در تکمیل خودروهای تولیدی و تحویل آنها به مشتریان، علاوه بر مالتی‌مدیای سراتویی و محصول شرکت کروز، تامین مالتی‌مدیا از منبع سوم را آغاز کرد.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در تامین به موقع مالتی‌مدیا توسط تامین کننده اول، گفت: ایجاد منابع جدید تامین مالتی‌مدیا در دستور کار مهندسان سایپا قرار گرفت و برای اولین بار در حداقل زمان ممکن، این مجموعه الکترونیکی توسط شرکتی توانمند در این حوزه اجرایی و عملیاتی شد.

معاون کیفیت گروه سایپا تصریح کرد: شرکت رایان فن‌کاواندیش به‌عنوان تامین‌کننده سوم، مالتی‌مدیای تولیدی خود را در اختیار سایپا قرار می‌دهد که این محصول بر روی خودروهای تحویلی نصب و تحویل مشتریان شده است.

به گفته وی محصول تولیدی شرکت مذکور از نظر قابلیت‌ها، کیفیت و کارایی با استانداردهای مورد نظر خودرو سایپاشاهین تولید می‌شود.

جبلی‌جوان شرکت رایان فن‌کاواندیش را یکی از مجموعه‌های مهم تولید و تامین قطعات الکترونیکی پیشرفته و باکیفیت مورد استفاده در صنایع دفاعی عنوان کرد و گفت: محصولات این شرکت با کارایی و قابلیت‌های بسیار بالا طراحی و تولید می‌شوند.

معاون کیفیت گروه سایپا با اشاره به برخی تفاوت‌های موجود در دفترچه‌های تحویلی برخی مشتریان با مالتی‌مدیای خودرو، گفت: این تفاوت به‌دلیل عدم چاپ دفترچه راهنما از سوی شرکت سازنده بوده که در حال حاضر حل شده و شرکت مذکور دفترچه راهنمای منطبق با مالتی‌مدیای تولیدی خود را در اختیار گروه سایپا قرار داده تا توسط این مجموعه به‌دست مصرف‌کنندگان برسد.

انتهای پیام

دومین قرعه‌کشی ۵ محصول طرح فروش فوق العاده سایپا در سال ۱۴۰۰ انجام شد

شاهین سایپا، ایمن‌ ترین خودرو ایرانی؟

قطار شاهین روی ریل کیفیت؟

آیا برندهای نوظهور صنعت خودرو ایران برای رقابت جدی آمادهاند؟ | روزی پس از فردا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی