شرکت تیونینگ کننده براباس ، از جدیدترین پروژه کاری خود در نمایشگاه بین المللی اتومبیل دبی، رونمایی کرد.این پروژه بر روی شاسی بلند GLE 63 S مرسدس بنز انجام شده است ولی برای آن نام “700 کوپه” در نظر گرفته شده است. براباس در مرحله اول ، مثل سایر پروژههای پیشین خود یک کیت بدنه […]
شرکت تیونینگ کننده براباس ، از جدیدترین پروژه کاری خود در نمایشگاه بین المللی اتومبیل دبی، رونمایی کرد.این پروژه بر روی شاسی بلند GLE 63 S مرسدس بنز انجام شده است ولی برای آن نام “700 کوپه” در نظر گرفته شده است.
براباس در مرحله اول ، مثل سایر پروژههای پیشین خود یک کیت بدنه اسپرت و آیرودینامیکی برای این شاسی بلند ارائه کرده است که فاکتورهای گنجانده شده در آن شامل یک بامپر فیبرکربنی در زیر سپر جلو، ورودیهای اصلاح شده و بزرگ شده هوا بر روی مجموع سپر جلویی خودرو، رینگهای 23 اینچی آلیاژی چرخها که توسط تعلیق بادی AIRMATIC ضربات وارده بر آن خنثی شده و حدود 35 میلی متر هم ارتفاع آن نسبت به نسخه استاندارد کاهش پیدا کرده، اسپویلر یا باله متحرک فیبرکربنی در انتهای کابین، دیفیوزری بزرگ فیبرکربنی در زیر سپر عقب و در آخر هم خروجیهای اگزوز 4تایی جفت جفت در دو طرف سپر میشود.
هم جهت با سیاست های براباس ، در داخل کابین صندلیهای چرمی آبی لاجوردی Mastik، پدالها و دستگیرههای آلومینیومی دربها و … مجهز شده است.
در زیر کاپوت این شاسی بلند مرسدس بنز از یک موتور هشت سیلندر V شکل 5.5 لیتری استفاده شده است ، که حالا براباس با نصب توربوشارژرهای جدید، سیستم اگزوز اسپرت ساخته شده از فولاد ضدزنگ به همراه اتصالات جدید، ECU موتور بهینه سازی شده و همچنین بکارگیری منیفولدهای طلایی بر سر راه ورودی هوای مورد نیاز موتور، موفق به بدست آمدن حداکثر قدرتی 900 اسب بخاری و گشتاوری 960 نیوتن متری شده است که در بدست آمدن شتاب صفر تا صد 4 ثانیهای و رسیدن به مرز سرعت 300 کیلومتر بر ساعتی، تاثیر بسزایی داشته است.
با این حال ، براباس در حالتی دیگر اعلام کرده است که یک پیشرانه 6 لیتری BiTurbo را هم برای این هیولای مشکی پوش در نظر گرفته که حداکثر قدرتی 850 اسب بخاری، گشتاوری 1450 نیوتن متری، شتابی صفر تا صد 3.8 ثانیهای و حداکثر سرعتی 320 کیلومتر بر ساعتی محدود شده توسط سیستمهای الکترونیکی، از احتراق مخلوط سوخت و هوای پودر شده در سیلندرهای 6 لیتری آن بدست میآید.
دیدگاه خود را بنویسید