پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو

واردات خودرو آزاد می شود؟

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: طرح واردات خودرو از محل ارز بدون منشا داخلی و از محل صادرات قطعات خودرو و خودرو در قالب ماده ۴ طرح مجلس دهم، در کمیسیون تصویب شد و باید دوباره به صحن برود تا به رای نمایندگان مجلس گذاشته شود. به گزارش پایگاه خبری جوان […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۳ تیر ۱۴۰۰

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: طرح واردات خودرو از محل ارز بدون منشا داخلی و از محل صادرات قطعات خودرو و خودرو در قالب ماده ۴ طرح مجلس دهم، در کمیسیون تصویب شد و باید دوباره به صحن برود تا به رای نمایندگان مجلس گذاشته شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد آخرین وضعیت طرح ساماندهی بازار خودرو اظهار کرد: دو طرح در مورد خودرو در مجلس وجود داشت، یکی از آنها مربوط به مجلس دهم بود که تصویب شده بود اما شورای نگهبان به ماده 4 آن ایراد گرفته و به مجلس اعاده شد. طرح دیگر هم طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو بود که مربوط به مجلس یازدهم است.

وی افزود: کمیسیون صنایع مجلس هم قرار بود که طرح جدید را در قالب همان ماده 4 به صحن بفرستد. نمایندگان مجلس به این موضوع ایراد گرفتند و دوباره به کمیسیون بازگشت.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام خبر تصویب طرح واردات خودرو از محل ارز با منشا خارجی گفت: در جلسه اخیر که در کمیسیون صنایع پیرامون ماده 4 داشتیم، بحث واردات خودرو از محل ارز بدون منشا داخلی و از محل صادرات قطعات خودرو و خودرو مطرح شد که تعهد ارزی هم برای بانک مرکزی ندارد.

وی در ادامه بیان کرد:‌ این طرح در قالب ماده 4 طرح مجلس دهم، در کمیسیون تصویب شد و باید دوباره به صحن برود تا به رای نمایندگان مجلس گذاشته شود. بررسی این طرح در اولین جلسه صحن صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام \ منبع: ایلنا

واردات خودرو در دولت بعدی آزاد می شود

واردات خودرو یکی از راهکارهای تنظیم بازار است

افت ۵۰ درصدی خرید و فروش خودرو | انتخابات و مذاکرات بین المللی عامل رکود در بازار خودرو

حکم فرمانی رکود در بازار خودرو

مشکلات صنعت خودرو ساختاری است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی