پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو8 پرو مدیران خودرو رقیب چه خودروهایی خواهد شد؟

سگمنت شاسی بلندهای متوسط همواره طرفداران بسیاری در بازار ایران داشته است برای اثبات این قضیه باید توجهی به آمار فروش خودروهای وارداتی داشت چراکه کلیه محصولات این سگمنت همواره جزو خودروهای وارداتی بودند و تاکنون نمونه تولیدی نداشته ایم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ آمار نشان میدهد خودروی هیندای سانتافه همواره پر فروش ترین […]

فاطمه علی اصغری
شنبه - ۱۹ تیر ۱۴۰۰

سگمنت شاسی بلندهای متوسط همواره طرفداران بسیاری در بازار ایران داشته است برای اثبات این قضیه باید توجهی به آمار فروش خودروهای وارداتی داشت چراکه کلیه محصولات این سگمنت همواره جزو خودروهای وارداتی بودند و تاکنون نمونه تولیدی نداشته ایم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ آمار نشان میدهد خودروی هیندای سانتافه همواره پر فروش ترین خودروی وارداتی به ایران بوده که دقیقا در این کلاس و سگمنت قرار میگیرد ، و از سوی دیگر در سالهای آخر واردات به کشور رنو کلئوس پر فروش ترین خودروی وارداتی بود که اتفاقا آن هم در این سگمنت قرار داشت پس میتوان نتیجه گرفت که ایرانیها عاشق شاسی بلندهای خانوادگی و جادار هستند.

حال شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا مدل جدید خود بنام تیگو8 پرو را که در همین سگمنت قرار دارد و اتفاقا موفق ترین محصول شرکت سازنده هم دربازار چین و هم در بازارهای صادراتی بوده و در برخی از بازارها چون روسیه رقابت تنگاتنگی را با هیندای سانتافه داشته به بازار ایران هم معرفی نماید.

 خودروهای اصلی موجود در این سگمنت را میتوان هیندای سانتافه- کیا سورنتو- رنو کلئوس- تویوتا راوفر- میتسوبیشی اوت لندرو نیسان ایکس تریل نامید  و حال این رقیب تازه نفس چینی که در سایر بازارها با بسیاری از رقیبان کره ایی، ژاپنی ، اروپایی و آمریکایی  در یک بازار کامل آزاد و رقابتی توانسته فروش قابل قبولی بدست آورد ، حال این شاسی بلند مغرور و موفق آماده سفر به بازار ایران است و در حال اخذ بلیط.

رقبای اصلی تیگو8 پرو در بازار ایران را میتوان نمونه های وارداتی هیندای سانتافه ، رنو کلئوس، میتسوبیشی اوت لندر با مدلهای 2017 و 2018  نامید.

تیگو8 پرو مدیران خودرو دارای طراحی به روز و کاملا مدرن می باشد که همگام با سبک و متد روز طراحی است و با پیشرانه کاملا مدرن 1.6 لیتری TGDI و مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی قطعا با زبان جدید طراحی و مهندسی خود رقبان را به چالش خواهد کشید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی