پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و سری ۵ .

تاریخ انقضا نسل فعلی ب ام و سری ۵ اعلام شد!

بالاخره زمان خداحافظی نسل فعلی ب ام و سری ۵ بعد از گذشت ۷ سال فرا رسیده و این خودرو در سال ۲۰۲۴ با نسل جدید عرضه می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طبق زمان بندی صورت گرفته توسط شرکت ب ام و، نسل فعلی ب ام و سری ۵ پس از ۷ […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۰ تیر ۱۴۰۰

بالاخره زمان خداحافظی نسل فعلی ب ام و سری ۵ بعد از گذشت ۷ سال فرا رسیده و این خودرو در سال ۲۰۲۴ با نسل جدید عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طبق زمان بندی صورت گرفته توسط شرکت ب ام و، نسل فعلی ب ام و سری ۵ پس از ۷ سال تولید در سال ۲۰۲۴ با نسل جدید آن جایگزین خواهد شد و حال تصاویر جاسوسی جدیدی از نسل جدید با پوشش مخفی شونده شکار شده است.

با توجه به تصاویر انتظار یک زبان طراحی جدید و خاص را برای نسل جدید سری ۵ داریم. به نظر می‌رسد که ۲ مدل که تصاویر آنها منتشر شده است مدل پلاگین هیبریدی و تمام برقی سری ۵ با نام i5 باشد.

در حال حاضر ب ام و دو مدل iX و i4 را را عرضه کرده است و قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ برابر با ۷ محصول تمام برقی را به بازار عرضه کند.

از مهم ترین محصولاتی که به صورت تمام برقی تولید خواهند شد می‌توان به نسل بعدی سری ۷، نسل فعلی سری ۳ و کراس اور X1 اشاره کرد.

ب ام و سری ۵ ۱

به احتمال زیاد نسل بعدی سری ۵ از پلت فرم CLAR بی ام و استفاده کند که امکان تولید محصولات تمام برقی و هیبریدی را ممکن می‌سازد.

در نتیجه انتظار می‌رود که بی ام و i5 به صورت محور متحرک عقب و چهارچرخ متحرک عرضه شود.

حداکثر قدرت تولیدی در مدل i5 eDrive40 برابر با ۳۳۵ اسب بخار خواهد بود و حداکثر قدرت مدل i5 M50 xDrive نیز برابر با ۵۳۶ اسب بخار است.

بی ام و i4 در حال حاضر از بسته باتری به ظرفیت ۸۰.۷KWh بهره می‌برد که قابلیت شارژ با خروجی ۲۱۹kw را دارد.

حداکثر برد حرکتی آن نیز برابر با ۴۱۰ تا ۵۹۰ کیلومتر است.

ب ام و سری ۵

انتظار می‌رود که مدل های پرچمدار سری M به صورت هیبریدی عرضه شوند.

با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد که بی ام و نسل جدید سری ۵ را با جلو پنجره افقی عرضه کند و خبری از جلو پنجره عمودی به کار رفته در مدل های M3 و M4 نخواهد بود.

همچنین زاویه ستون های عقب و صندوق نیز نگارنده را به یاد نسل جدید پژو ۵۰۸ می‌اندازد.

انتهای پیام \ منبع: دیچیاتو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی