پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا سوپرا A91 ویرایش فیبر کربن

با گران قیمت ترین تویوتا سوپرا جهان آشنا شوید

شاید تویوتا سوپرا یک کوپه اسپرت و در عین حال اقتصادی باشد، اما سوپرا A91 ویرایش فیبرکربن اصلا یک خودروی معمولی نیست. این نسخه خاص و گران قیمت با عملکرد بهتر و کیت بدنه مجهز به قطعات آیرودینامیک ساخته شده از فیبرکربن از سوپراهای معمولی متمایز می شود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۳ تیر ۱۴۰۰

شاید تویوتا سوپرا یک کوپه اسپرت و در عین حال اقتصادی باشد، اما سوپرا A91 ویرایش فیبرکربن اصلا یک خودروی معمولی نیست. این نسخه خاص و گران قیمت با عملکرد بهتر و کیت بدنه مجهز به قطعات آیرودینامیک ساخته شده از فیبرکربن از سوپراهای معمولی متمایز می شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

A91 ویرایش فیبرکربن که با نام رسمی A91 CF شناخته می شود، احتمالاً عنوان گران قیمت ترین تویوتا سوپرا در بازار را به خودش اختصاص خواهد داد. براساس گزارش وب سایت CarsDirect، این تویوتا سوپرا خاص به قیمت ۶۴,۲۷۵ دلار فروخته می شود که ۹۹۵ دلار از آن بابت هزینه حمل و نقل است.

تویوتا سوپرا A91 ویرایش فیبر کربن

عددی که به عنوان قیمت A91 ویرایش فیبرکربن اعلام می شود، بدون در نظر گرفتن آپشن های سفارشی است. این در حالیست که با افزودن این آپشن ها قیمت گران ترین تویوتا سوپرا به ۶۸,۰۰۰ دلار هم می رسد!

تویوتا سوپرا A91 ویرایش فیبر کربن

برای مقایسه بد نیست بدانید که نسخه فعلی از تویوتا سوپرا A91، برچسب قیمت ۵۵,۹۹۰ دلاری دارد. این نسخه حتی از مدل جدید CF هم قوی تر است. البته هنوز قیمت گذاری  مدل های خانواده تویوتا سوپرا برای سال ۲۰۲۲ انجام نشده است. اما در هر صورت، گران ترین نسخه از تویوتا سوپرا در سال ۲۰۲۲ حداقل ۵۵ درصد گران تر از سوپرا ۲٫۰ لیتری مدل ۲۰۲۱ خواهد بود.

جالب است بدانید که تیراژ تولید نسخه A91 ویرایش فیبرکربن به ۶۰۰ دستگاه محدود شده است. بنابراین گران ترین تویوتا سوپرا یکی از کمیاب ترین نسخه های آن در بازار نیز خواهد بود و حتی می تواند در آینده دور ارزش کلکسیونی نیز پیدا کند.

تویوتا سوپرا A91 ویرایش فیبر کربن

لازم به ذکر است که تویوتا سوپرا A91 ویرایش فیبرکربن با یک پیشرانه ۳٫۰ لیتری و کیت قطعات فیبرکربنی شامل اسپلیتر جلو، پنل های جانبی و کاناردهای عقب و اسپویلر بلند به دست خریدارانش می رسد.

تویوتا سوپرا A91 ویرایش فیبر کربن

همچنین این نسخه خاص تویوتا سوپرا از رینگ های ۱۹ اینچی با رنگ مشکی مات بهره می برد. از مشخصه های کابین این ویرایش خاص از تویوتا سوپرا هم می توان به ترکیب رنگ قرمز و مشکی در تودوزی اشاره کرد.

پیش بینی می شود تویوتا سوپرا ویرایش یبرکربن پاییز امسال وارد نمایندگی های تویوتا شود.

منبع: اسب بخار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی