پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جریمه کردن پلیس

تشدید برخورد پلیس با تخلفات سرعت و سبقت در پایتخت

به گفته جانشین پلیس راهور فاتب، برخورد با سرعت و سبقت در پایتخت تشدید می شود و با مرتکبین طبق قانون برخورد خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور فاتب اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین عامل تصادفات سنگین در خیابان‌ها و معابر بزرگراهی، رانندگی […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۶ مرداد ۱۴۰۰

به گفته جانشین پلیس راهور فاتب، برخورد با سرعت و سبقت در پایتخت تشدید می شود و با مرتکبین طبق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور فاتب اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین عامل تصادفات سنگین در خیابان‌ها و معابر بزرگراهی، رانندگی تهاجمی (سرعت، لایی‌کشی، حرکات مارپیچ و …) است پلیس راهور تهران بزرگ طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز سرعت و سبقت را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

وی افزود: طرح برخورد با این تخلف توسط یگان نامحسوس و محسوس پلیس راهور تهران بزرگ هم‌اکنون در سطح شهر تهران در حال انجام است و با مرتکبین طبق قانون برخورد خواهد شد.

جانشین پلیس راهور فاتب ادامه داد: پس از تشکیل کارگروه‌هایی به ریاست سردار حمیدی رئیس پلیس راهور فاتب مقرر شد طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز که ریشه اصلی حوادث رانندگی است در دستور کار ویژه قرار گیرد.

وی گفت: برخورد با تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت اقدامی جهت پیشگیری از تصادفات است و کارکنان پلیس راهور تهران تمام سعی خود را برای کاهش تصادفات انجام خواهند داد.

جانشین پلیس راهور فاتب پلیس در پایان از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، در کاهش تصادفات نقش مهم خود را ایفا نمایند و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری کنند.

انتهای پیام \ منبع: مهر

برنامه های مسیریابی می تواند اطلاعات خوبی به رانندگان ارائه دهد

نظر پلیس در ارتباط با موتورسواری بانوان | مبنای صحبت ما قانون است

اگر برای سوم مرتکب تخلف رانندگی شوید به مقامات قضایی معرفی خواهید شد

رانندگان باید در زمان خرابی و تصادف از علایم هشداردهنده استفاده کنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی