پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیکان چراغ بنزی

پیکان چند؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که همچنان خودرو پیکان حرف های زیادی برای گفتن دارد می توانید با ۲۰ میلیون تومان یک نمونه مناسب آن را خریداری کنید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طبق معاملات صورت گرفته در بازار خودرو، هم اکنون پیکان مدل سال 82 با 80 هزار کیلومتر کارکرد در حدود […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

اگر از آن دسته افرادی هستید که همچنان خودرو پیکان حرف های زیادی برای گفتن دارد می توانید با ۲۰ میلیون تومان یک نمونه مناسب آن را خریداری کنید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طبق معاملات صورت گرفته در بازار خودرو، هم اکنون پیکان مدل سال 82 با 80 هزار کیلومتر کارکرد در حدود 32 میلیون تومان قیمت دارد. پیکان مدل سال 79 با 300 هزار کیلومتر کارکرد نیز 25 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

در این میان، پیکان دوگانه‌سوز با 194 هزار کیلومتر کارکرد در بازار 39 میلیون تومان قیمت دارد. پیکان مدل سال 81 با 70 هزار کیلومتر کارکرد هم به قیمت 39 میلیون تومان دیده می‌شود.

در همین حال، در میان مدل‌های پایین‌تر پیکان، این خودرو را می‌توان با قیمت پایین‌تر خرید؛ به طوری که پیکان مدل سال 78 با 210 هزار کیلومتر کارکرد 23 میلیون تومان و پیکان مدل سال 80 با 350 هزار کیلومتر کارکرد 27 میلیون تومان است.

انتهای پیام | منبع: خبرآنلاین

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

سوار بر بال خاطرات/ مروری بر خودروهای خاطره انگیز ایران در دهه 50 شمسی

قیمت انواع پیکان در بازار خودرو

میراث‌داران آینده / چه خودروهایی می‌توانند کاندیدای جایگزینی پراید باشند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی