پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تارا

تارا ایران خودرو یک اتفاق مثبت در صنعت خودرو است

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خودرو تارا از منظر کیفی و برخورداری از امکانات روز می تواند انتظارات مشتریان را برطرف کرده و به همین جهت به محض ورود به بازار مورد استقبال خوب مردم خواهد گرفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پرویز اوسطی نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خودرو تارا از منظر کیفی و برخورداری از امکانات روز می تواند انتظارات مشتریان را برطرف کرده و به همین جهت به محض ورود به بازار مورد استقبال خوب مردم خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پرویز اوسطی نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وقتی موضوع تولید داخل مطرح است، حتما همه مدیران کشور و افرادی که به هر نحوی می توانند در زمینه پیشرفت صنعت خودروسازی کشور موثر باشند، به میان آمده و کمک می کنند ایشان ضمن حمایت مجلس شورای اسلامی از اقدامات و دستاوردهای تولید داخل خودروسازان، اظهار کرد: خوشبختانه ظرفیت و توانمندی ارتقای کیفی خودروهای داخلی و پاسخگویی به نیازها و انتظارات مشتریان هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ تکنولوژی در کشور وجود دارد.

وی ضمن ابراز رضایت و خرسندی از اقدامات و دستاوردهای صنعت خودروسازی کشور و به ویژه ایران خودرو در شرایط سخت تحریمی و فشارهایی که به لحاظ تامین منابع مالی و… بر روی این صنعت سایه انداخته بود، تاکید کرد: ایران خودرو توانست در شرایط حساس به درستی اقدامات خود را پیش برده و به جایگاه مناسبی به لحاظ تولید، تیراژ و داخلی سازی قطعات و محصولات دست یابد.

نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ارتقای هرچه بیشتر خودروی تارا در آینده و توسعه این محصول با توجه به برخورداری از پلتفرمی به روز و جدید، اظهار کرد: باید تیراژ این محصول به نحوی باشد که پاسخگوی نیاز بازار بوده و از ایجاد بازار سیاه به دلیل کمبود عرضه، جلوگیری کند.

وی با اشاره به حجم اشتغالزایی که در پی پروژه تولید و داخلی سازی خودروی تارا در گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت های قطعه ساز به وجود آمد، تصریح کرد: با فعال شدن هر واحد تولیدی در کشور، قطعا سنگری به سنگرهای مبازره با جنگ اقتصادی با دشمن افزوده می شود و این اتفاق، اتفاق میمون و خوشایندی است که بابت آن به مجموعه مدیران، کارگران و زحمت کشان گروه صنعتی ایران خودرو تبریک می گویم.

اوسطی، ضمن گلایه از ساز و کارهای مربوط به ثبت نام و توزیع خودرو در سطح کشور به روش قرعه کشی، این روش را نیازمند بازنگری دانست و گفت: از سوی مردم انتقادات و گلایه های به حقی در این زمینه وجود دارد، زیرا بخش عمده ای از جامعه نمی تواند از امتیاز خرید خودروی داخلی برخوردار شود.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، افزود: بنابراین باید سازوکارها به گونه ای پیش رود که همه ایرانیان بتوانند از امکان خرید خودروی ساخت داخل بهره مند شوند. زیرا خرید خودروی داخل افتخاری ملی است و قطعا هر ایرانی دوست دارد به جای خرید خودروی خارجی، از خودروی با کیفیت و با قیمت مناسب ایرانی استفاده کند.

انتهای پیام | منبع: تابناک

حق‌گویی و مطالبه‌گری اصحاب رسانه، مجاهدت فرهنگی ارزشمندی است

ایده های طلسم شده!/ پای این خودروهای ایرانی هرگز به خط تولید نرسید

بیستمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو فردا اجرا می شود/ قرعه‌کشی ۱۷ مردادماه

هشدار ایران خودرو به متقاضیان در مورد فروش دعوتنامه‌های جعلی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی