پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کابین تیگو 8

داشبورد جدید تیگو 8 پرو ، خاص و منحصر به فرد

شرکت مدیران خودرو بنا دارد تا لوکس ترین محصول خود به نام تیگو 8 پرو را به زودی به بازار عرضه کند ، مدل پرو تیگو 8 که با ظاهری به روز و امکانات سطح بالا عرضه شده توانسته است در بازارهای مختلف جهانی چون روسیه و برزیل به موفقیت های بزرگ دست یابد. به […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

شرکت مدیران خودرو بنا دارد تا لوکس ترین محصول خود به نام تیگو 8 پرو را به زودی به بازار عرضه کند ، مدل پرو تیگو 8 که با ظاهری به روز و امکانات سطح بالا عرضه شده توانسته است در بازارهای مختلف جهانی چون روسیه و برزیل به موفقیت های بزرگ دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو بنا دارد تا لوکس ترین محصول خود به نام تیگو 8 پرو را به زودی به بازار عرضه کند ، مدل پرو تیگو 8 که با ظاهری به روز و امکانات سطح بالا عرضه شده توانسته است در بازارهای مختلف جهانی چون روسیه و برزیل به موفقیت های بزرگ دست یابد.

اما نکته مهم که توجه بسیاری را به خود جلب کرده نمای لوکس و مدرن داخلی آن بوده که موجب شگفتی بسیار شد، داشبوردی با مانیتور بزرک و لمسی ، سبکی که برای نخستین بار مرسدس بنز باب کرد و اتفاقا طرفداران بسیاری را نیز پیدا کرد.

با ورود به داخل تیگو 8 پرو و مشاهده داشبورد آن با نمایی کاملا متفاوت از خودروهای موجود در بازار مواجه می شوید. یک داشبورد کاملا مدرن با دو صفحه نمایش 12.3 اینچی مربوط به صفحه ابزار و کنترل است که مجموعا 24.6 اینچ خواهد بود و در نوع خود بی نظیر است. در مجموع دارای نمایش دو تکه شناور است که ترکیبی از داشبورد دیجیتال و صفحه چند رسانه ایی است.

تیگو 8 پرو مجهز به 3 صفحه بوده همراه ، 2 صفخه 12.3 اینچی و یک صفحه لمسی 8 اینچی که میتواند کلیه تنظیمات را انجام دهد ، همچنین این خودرو مجهز به ردیف دوم کنترل مستقل برای تنظیمات ویژه سرنشینان عقب است.

نمای داخل تیگو 8 پرو کاملا لوکس و آینده نگرانه است که مفاهیم کاملا جدید طراحی بر مبنای تکنولوژی را نشان می دهد و می تواند به عنوان یکی از مزیت های خاص این شاسی بلند لوکس به حساب آید کنسول لوکس و طرح فوق العاده جذاب اهرم دسته دنده به شما حس و حالی کاملا لوکس و مدرن را می دهد.

تیگو 8 پرو محصولی کاملا به روز بوده که با مجموعه ایی از امکانات رفاهی و ایمنی روز عرضه خواهد شد و کاملا حس یک شاسی بلند لوکس را به مشتریان خود خواهد داد، نمای داخل این شاسی بلند جذاب از آخرین متدهای روز چون محصولات مرسدس بنز پیروی می کند و قطعا در بازار ایران می تواند بسیار جذاب باشد.

انتهای پیام/

انتخاب چری تیگو 8 پرو به عنوان محبوب ترین شاسی بلند چینی در بازار روسیه

گام بلند!/ بررسی چری تیگو 7 پرو در آستانه ورود به بازار ایران

نگاهی به مشخصات پیشرانه و سیستم انتقال قدرت آریزو 5 جدید

شرایط فروش ویژه برای ام وی ام ایکس 33 اس اسپرت

تاثیر کرونا بر صنعت خودروی ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی