پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جنسیس GV80 (1)

قصر بلند قامت کره ای وارد میدان می شود / آشنایی با جنسیس GV80 مدل 2022

جنسیس، GV80 مدل 2022 را با شش صندلی برای بازار کره جنوبی معرفی کرده است‌. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 2 ماه پیش، شایعاتی درباره‌ مدل جدید و شش نفره‌ جنسیس GV80 منتشر شد. اکنون جنسیس، GV80 مدل 2022 را با شش صندلی برای بازار کره جنوبی معرفی کرده است‌. در صندلی‌های جلویی هیچ […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۱ شهریور ۱۴۰۰

جنسیس، GV80 مدل 2022 را با شش صندلی برای بازار کره جنوبی معرفی کرده است‌.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

2 ماه پیش، شایعاتی درباره‌ مدل جدید و شش نفره‌ جنسیس GV80 منتشر شد. اکنون جنسیس، GV80 مدل 2022 را با شش صندلی برای بازار کره جنوبی معرفی کرده است‌.

در صندلی‌های جلویی هیچ تغییری اعمال نشده است، اما در قسمت عقب، دو صندلی به وسیله‌ یک کنسول مرکزی بزرگ جدا شده‌اند. این کنسول شامل کنترل‌های صوتی، جا لیوانی با قابلیت گرم‌کننده و سردکننده و یک شارژر بی‌سیم تلفن‌همراه است.

سیستم تهویه چهار منطقه‌ای نیز موجود است که به لطف آن، دو سرنشین ردیف دوم می‌توانند درجه حرارت را به دلخواه خود تنظیم کنند. علاوه‌‌براین موارد، دو صفحه‌نمایش اطلاعات و سرگرمی نیز قرار گرفتند که دسترسی به سیستم اطلاعات و سرگرمی اصلی خودرو را امکان‌پذیر می‌کنند.

جنسیس GV80 (2)

سیستم جدیدی برای جنسیس GV80 در نظر گرفته شده است، که تا 30 دقیقه پس از خاموش و قفل شدن خودرو، تهویه را فعال نگه می‌دارد. زیرا کولر پس از کار باید خشک شود تا از متصاعد شدن بوی نامطبوع رطوبت جلوگیری کند.

از سایر به‌روز‌رسانی‌ها نیز می‌توان به سیستم اطلاعات و سرگرمی اشاره کرد که جنسیس می‌گوید رنگ‌ها و عملکرد‌های جدیدی در راه است. پله‌های جانبی و یک یدک‌کش نیز در دسترس است.

جنسیس GV80 (4)

ترمز‌های چهار پیستونی برای مدل‌های مجیز به پیشرانه‌های 2.5 و 3.5 لیتری بنزینی و 3 دیزلی نیز استاندارد هستند. به غیر از این مورد، هیچ اطلاعاتی درباره‌ تغییرات در سه پیشرانه موجود برای بازار کره جنوبی، منتشر نشده است.

نسخه 6 نفره از جنسیس GV80 مدل 2022 با دو رنگ جدید Mauna Red و Barossa Burgundy به اضافه‌ ترکیب دو رنگ قهوه‌ای و بژ وانیلی برای فضای داخلی، در بازار کره جنوبی عرضه می‌شود. هنوز اطلاعاتی از نسخه‌ آمریکایی آن منتشر نشده است.

انتهای پیام/

آشنایی با قصرهای متحرک سال ۲۰۲۱ | از ولوو تا تسلا

معرفی جدیدترین محصول جنسیس

رولزرویس کره ای!/ معرفی جنسیس GV80

پیشرفت کیا و هیوندای در کیفیت

هیوندای با جنسیس Essentia به رقابت با تسلا می رود

هیوندای ، بنز و ب ام و را زیر سؤال برد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی