پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترخیص موتورسیکلت

بیش از 80 درصد موتورسیکلت های موجود در پارکینگ ها فرسوده است

به گفته رئیس پلیس راهور ناجا، در حال حاضر ۳۴۹ هزار موتورسیکلت در پارکینگ‌ها هستند که ۸۵ درصد آن‌ها فرسوده محسوب می شوند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: ما برای کمک به مالکان موتورسیکلت طرح ترخیص موتورسیکلت را در سراسر کشور اجرایی کردیم و تسهیلات […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۵ شهریور ۱۴۰۰

به گفته رئیس پلیس راهور ناجا، در حال حاضر ۳۴۹ هزار موتورسیکلت در پارکینگ‌ها هستند که ۸۵ درصد آن‌ها فرسوده محسوب می شوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: ما برای کمک به مالکان موتورسیکلت طرح ترخیص موتورسیکلت را در سراسر کشور اجرایی کردیم و تسهیلات ویژه‌ای را برای آنها در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح 339 هزار موتورسیکلت از پارکینگ ها ترخیص شد و تعداد 153 هزار موتورسیکلت‌ رسوبی ترخیص شدند همچنین در حال حاضر 349 هزار موتورسیکلت در پارکینگ‌ها وجود دارند که 85 درصد آن‌ها فرسوده هستند.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: مالکان با داشتن مدارک می‌توانند به هزار و 200 دفتر پلیس مراجعه و موتورسیکلت خود را ترخیص کنند که بعد پیامکی برای آن‌ها ارسال می‌شود.

سردار هادیانفر گفت: در حال حاضر روزانه 5 تا 10 موتور رسوبی ترخیص می‌شود و خواهش ما این است که مقامات قضایی رسیدگی کنند و شرایطی را فراهم کنند که موتور‌های رسوبی در شرایط اسقاط قرار گیرند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوسازی و تجهیز آزمایشگاه نانو ساختار دانشگاه تهران توسط شرکت کروز

پیرمردی از گور برخاسته! / آشنایی با سوزوکی Z900RS SE نسخه مدل ویژه

مناطق 6، 10 و 20 پایتخت شاهد بیشترین تصادفات هستند

جدیدترین قیمت موتورسیکلت در بازار + جدول

جدیدترین قیمت موتورسیکلت در بازار + جدول

حین رانندگی به جلو نگاه کنید! / بیشترین عامل تصادفات در تهران چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی