پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کاوازاکی 2

پیرمردی از گور برخاسته! / آشنایی با سوزوکی Z900RS SE نسخه مدل ویژه

یکی از شعب اروپایی کمپانی کاوازاکی از یک محصول جدید به نام Z900RS SE با مدل 2022 رونمایی کرده که چهره‌­ای خاطره‌انگیز و مشابه با مدل‌های قدیمی دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شعبه اروپایی شرکت کاوازاکی از محصول جدیدی به نام Z900RS SE با مدل 2022 رونمایی کرده که چهره‌­ای خاطره‌انگیز و مشابه […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۴ شهریور ۱۴۰۰

یکی از شعب اروپایی کمپانی کاوازاکی از یک محصول جدید به نام Z900RS SE با مدل 2022 رونمایی کرده که چهره‌­ای خاطره‌انگیز و مشابه با مدل‌های قدیمی دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شعبه اروپایی شرکت کاوازاکی از محصول جدیدی به نام Z900RS SE با مدل 2022 رونمایی کرده که چهره‌­ای خاطره‌انگیز و مشابه با مدل‌های قدیمی دارد. این موتورسیکلت که به عنوان Special Edition یا یک مدل ویژه معرفی شده، برخی بروزرسانی­‌های فنی را هم تجربه کرده است.

شرکت سازنده از رنگ زرد طلایی بدنه این مدل با عنوان «Yellow Ball» یا توپ زرد یاد کرده که می­‌تواند به نوعی یادآور طرح رنگ نارنجی و مشکی Fireball یا توپ آتشین باشد که در سال‌های گذشته روی بدنه Z1 قرار می­‌گرفت. اما بخش اعظم بدنه Z900RS SE با مشکی متالیک دیابلو روکش شده که در کنار اجزای طلایی، تضاد بصری زیبایی ایجاد کرده است.

کاوازاکی 1

سیستم ترمز جلو از دیسک مونوبلاک M4 ساخت برمبو با چهار پیستون با دیسک‌های 300 میلیمتری بهره‌­مند شده ضمن ­این‌که یک سیلندر اصلی هم به صورت جدا از اجزای ساخت برمبو توسط کاوازاکی به این سامانه اضافه شده است.

کمک‌فنر جلو براساس وزن وارد شده به آن تنظیم می­‌شود درحالی‌که کمک‌فنرهای عقب ساخت Öhlins بوده و همین قابلیت را دارد. کنترل کشش، کلاچ اسلیپر (slipper clutch) و سیستم اگزوز تقویت شده کاوازاکی، از دیگر ویژگی­‌های مهم این موتورسیکلت سفارشی بشمار می­‌آید.

نیروی محرکه Z900RS SE از پیشرانه 4 سیلندر تامین می‌شود که 109.5 اسب‌بخار قدرت و 98 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده شش سرعته به چرخ‌های این موتورسیکلت 215 کیلوگرمی منتقل می­‌کند.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، شعبه کاوازاکی در اروپا اقدام به معرفی این محصول کرده است، بنابراین از امکان عرضه آن در سایر نقاط جهان اطلاعی در دسترس نیست. پیش‌­بینی می­‌شود قیمت و زمان تحویل سوزوکی Z900RS SE به مشتریان در آینده نزدیک اعلام شود.

انتهای پیام/ منبع: باما

فمینیسم در دنیای ماشین‌ها!/ با زنانه ترین خودروهای بازار ایران آشنا شوید

نوستالژی روزهای داغ/ بررسی سوزوکی گرندویتارا

میراث‌داران آینده / چه خودروهایی می‌توانند کاندیدای جایگزینی پراید باشند

قدرتمند ترین موتورسیکلت های جهان را نام ببرید!/ از دامون برقی تا کاوازاکی 1400 سی سی

آشنایی با برترین موتورسازان جهان

آشنایی با سوزوکی اکراس/ RAV4 در لباس سوزوکی با پیشرانه ای هیبریدی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی