مدتی پس از معرفی نسخه کانسپت Koeru بهعنوان زیربنای نسخه تولیدی CX-9، در حال حاض می توانیم طبق تصاویر شکاری از CX-9، تصویر نهایی آن را مشاهده کنیم. مزدا ،با معرفی کراس اوور CX-9، بهعنوان بزرگترین محصول خود و همچنین احیای پروژه موتورهای دورانی یا وانکل، نشان داده که از دوره رکود فاصله گرفته و پلههای […]
مدتی پس از معرفی نسخه کانسپت Koeru بهعنوان زیربنای نسخه تولیدی CX-9، در حال حاض می توانیم طبق تصاویر شکاری از CX-9، تصویر نهایی آن را مشاهده کنیم.
مزدا ،با معرفی کراس اوور CX-9، بهعنوان بزرگترین محصول خود و همچنین احیای پروژه موتورهای دورانی یا وانکل، نشان داده که از دوره رکود فاصله گرفته و پلههای رشد و ترقی را یکییکی بالا میرود.
این مزدا ، یک کراس اوور بزرگ با سه ردیف صندلی با آرایش 2+3+2 و 7 نفر ظرفیت است.پیشآمدگی اندک قسمتهای جلو و عقب نسبت به محورها، فاصله بین دو محور کشیده در طراحی بیرونی ، فضای داخلی جاداری را رقم زده است.در عین حال این نوع طراحی باعث شده تا افزایش طول منجر به گیر کردن قسمت جلو و عقب خودرو در هنگام ورود به سطوح با شیب زیاد نشود.سقف این مدل شیب ملایمی دارد و نمایی پویا به خودرو بخشیده است.چراغ های جلو ، پیرو سبک کودو می باشند، و جلوپنجره بزرگ نیز در هماهنگی بالا با نمای جلویی خشن و تهاجمی خودرو قرار دارد.
انتظار می رود که در زیر کاپوت این مزدا ،یک موتور 2.5 لیتری بنزینی مجهز به توربوشارژر ، استفاده شود.فنآوری اسکای اکتیو نیز برای مجموعه قوای محرکه درنظر گرفته میشود. نسخههای پایه به صورت دیفرانسیل جلو خواهند بود و البته نسخه AWD دو دیفرانسیل هم در ادامه در دسترس خواهد بود. جزئیات این خودرو احتمالاً در نمایشگاه لسآنجلس در همین روزها فاش خواهد شد.
دیدگاه خود را بنویسید