پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

تولید 3 میلیون دستگاه خودرو تا سال 1404 قابل تحقق است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: تولید سه میلیون دستگاه خودرو تا سال ۱۴۰۴ باتوجه‌به ظرفیت‌های کشور، قابل تحقق است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مصطفی طاهری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه در زمان حضور وزرا در کمیسیون‌های مجلس، وعده‌های آن‌ها را مکتوب می‌کردیم تا بعدها آن […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: تولید سه میلیون دستگاه خودرو تا سال ۱۴۰۴ باتوجه‌به ظرفیت‌های کشور، قابل تحقق است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مصطفی طاهری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه در زمان حضور وزرا در کمیسیون‌های مجلس، وعده‌های آن‌ها را مکتوب می‌کردیم تا بعدها آن وعده‌ها را مطالبه کنیم، گفت: از جمله این وعده‌ها تیراژ سه میلیون دستگاه خودرو در سال 1404 توسط فاطمی امین بود.

وی درباره افزایش تولیدات خودرو طبق وعده وزیر صمت بیان کرد: بر اساس برنامه فاطمی امین، برای شش ماه دوم امسال حدود 100 هزار افزایش نسبت به برنامه خواهیم داشت و تا سال 1404 به سه میلیون تولید خواهیم رسید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو با تأکید بر اینکه شیوه فعلی عرضه خودرو جوابگو نیست، اظهار کرد: نباید هیچ‌گاه عرضه کمتر از تقاضا باشد و اساساً بی‌معنی است که یک متقاضی 6 ماه در نوبت باشد تا صاحب یک خودرو شود.

وی رقابت‌پذیری را دومین مسئله و اولویت مهم در تولید خودرو دانست و اظهار کرد: در برنامه فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت هم افزایش کیفیت و هم رقابت‌پذیری وجود داشت.

این نماینده مجلس از امکان تحقق وعده‌های وزیر صمت برای تولید سه میلیون خودرو تا سال 1404 گفت و بیان کرد: بر اساس ظرفیت‌ها و امکاناتی که در کشور وجود دارد، دستیابی به این میزان تولید قابل تحقق است. اگر جدیتی در مدیریت و نحوه حکمرانی در تولید خودرو باشد این امر دست‌یافتنی خواهد بود.

انتهای پیام/

صنعت خودرو جهان به این ایرانی‌ها می‌نازد!/ با چهره های نامدار ایرانی در صنعت خودروسازی آشنا شوید

سریعترین چهارچرخ های دنیا

صرفه جویی 341 میلیون یورویی در قطعه سازی

خودروسازان می توانند تا سال 1404 به تولید 3 میلیون خودرو در سال برسند

چه کسی اجازه کاهش قیمت در بازار خودرو را نمی دهد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی