پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هایپرکار (20)

هایپرکار با هدف کاهش فاصله میان تولید و مصرف‌کننده تاسیس شده است/ تا پایان 1401 تعداد شعب هایپرکار به 16 مرکز خواهد رسید

هایپرکار از 2 خدمت جدید آنی سرویس و هوم سرویس رونمایی و اعلام کرد تا پایان 1401 تعداد شعب خود را به 16 مرکز خواهد رساند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان جوان خودرو هایپرکار نخستین ابرفروشگاه لوازم و مرکز خدمات خودرو در ایران و خاورمیانه است که از 12 تیر ماه 1400 فعالیت خود […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

هایپرکار از 2 خدمت جدید آنی سرویس و هوم سرویس رونمایی و اعلام کرد تا پایان 1401 تعداد شعب خود را به 16 مرکز خواهد رساند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان جوان خودرو

هایپرکار نخستین ابرفروشگاه لوازم و مرکز خدمات خودرو در ایران و خاورمیانه است که از 12 تیر ماه 1400 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است. این جمله‌ای بود که فرهاد رمضانی، مدیرعامل هایپرکار سخنان خود را در نشست رسانه‌ای امروز با آن آغاز کرد. برادران رمضانی در این نشست خبری که صبح روز دوشنبه 22 شهریور ماه 1400 در سالن کنفرانس هایپرکار با حضور اصحاب رسانه‌های فعال در حوزه خودرو برگزار شد، از آنی سرویس و هوم سرویس به عنوان 2 خدمت جدید هایپرکار رونمایی کردند. همچنین طی این جلسه اعلام شد هایپرکار به زودی 3 مرکز مشابه از نظر وسعت و خدمات در شمال، جنوب و غرب پایتخت افتتاح خواهد کرد.

هایپرکار چه خدماتی ارائه می‌دهد

هایپرکار یک ابرفروشگاه یا هایپر خودرو متشکل از بخش‌های فروشگاهی، کارواش، کافی‌شاپ، اتومکانیک، لابراتوار تست و آزمایش کیفی محصولات، انبار و دپارتمان اداری است.

در هایپرکار قطعات، سیالات و خدمات لازم برای خودرو اعم از انواع لوازم یدکی، آپشن و اکسسوری، اقلام تزئینی و روان‌کننده‌ها‌ عرضه می‌شوند. ارائه قطعات و خدمات موتورسیکلت، دوچرخه به علاوه انواع لوازم آفرود و کمپینگ نیز از جمله سایر خدمات هایپرکار به حساب می‌آیند. همچنین بد نیست بدانید کلیه خدمات و محصولات این فروشگاه مشمول گارانتی بی قید و شرط هستند.

سیاست‌های هایپرکار در آینده دور و نزدیک

فرهاد رمضانی مدیرعامل هایپرکار گفت: این مجموعه با هدف کاهش فاصله میان تولید و مصرف‌کننده تاسیس شده است. مجموعه عظیمی که با همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در زمینی به مساحت 14 هزار متر مربع متشکل از فضای فروشگاهی و انبار (هر یک به مساحت 7 هزار متر مربع) بیش از 2 ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرد. هایپرکار در حال حاضر با 680 پیمانکار به صورت مستقیم همکاری دارد و بیش از 34 هزار قطعه متعلق به خودروهای حاضر در بازار ایران را عرضه می‌کند.

در نشست رسانه‌ای امروز مدیران هایپرکار اظهار کردند: کردند به دنبال ایجاد یک بازار رقابتی سالم میان تولیدکنندگان قطعات و لوازم یدکی انواع خودروهای سواری هستند و امکان عرضه محصولات برای همه قطعه‌سازان مورد تایید شرکت‌های خودروسازی داخلی یا نمایندگان خودروسازان خارجی و مهندسان مجموعه هایپرکار در این ابرفروشگاه فراهم است. موسسان هایپرکار علت اصلی قیمت پایین‌تر محصولات عرضه‌شده در این فروشگاه را قیمت‌گذاری از طرف تولیدکننده و حذف واسطه‌ها می‌دانند.

خانواده رمضانی به عنوان مالکان و سهامداران اصلی هایپرکار مدعی هستند نوسانات قیمت در بازار هیچ تاثیری بر قیمت قطعات در این فروشگاه ندارد و مجموعه مذکور قطعات را به صورت مستقیم با قیمت مورد نظر تولیدکننده به علاوه درصد سودی مشخص به مصرف‌کننده نهایی عرضه می‌کند. در نشست رسانه‌ای هایپرکار همچنین اعلام شد فروش اقساطی قطعات به مشتریان تا سقف 30 میلیون تومان با بازپرداخت بلندمدت در دستور کار این مجموعه فروشگاهی قرار دارد.

اما موضوع اصلی نشست خبری امروز را می‌توان تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های هایپرکار طی ماه‌های آتی از سوی مدیران این مجموعه دانست. هایپرکار به عنوان زیرمجموعه‌ای از برند مزین خودرو فراز که دیگر عضو آن یعنی برند ایران روور شهرت بسیاری در میان طرفداران قطعات افترمارکت و آپشن به خصوص برای خودروهای آفرود دارد، تا پایان امسال تعداد شعب خود را در شهر تهران به 4 مرکز خواهد رساند. بر این اساس طی ماه‌های آینده شعبه هایپرکار واقع در خیابان پاسداران که هم‌اکنون در حال تجهیز و راه‌اندازی است و 2 شعبه دیگر در جنوب و غرب تهران افتتاح خواهند شد. بنا بر اعلام فرهاد رمضانی، مدیرعامل مجموعه هایپرکار این شعب وسعت مشابهی با شعبه فعال فعلی در مرکز تهران خواهند داشت.

برادران رمضانی در این نشست علاوه بر اعلام خبر افتتاح 3 شعبه جدید در تهران تا پایان سال 1400، از برنامه هایپرکار برای راه‌اندازی 12 مرکز فروش قطعات و ارائه خدمات خودرو در 12 استان کشور تا پایان سال 1401 نیز پرده برداشتند. به این ترتیب تعداد ابرفروشگاه‌های هایپرکار طی یک سال و نیم آینده به 16 شعبه فعال در سراسر کشور خواهد رسید.

مدیرعامل هایپرکار همچنین در حضور خبرنگاران اعلام کرد در ابتدای فعالیت مجموعه از هیچ تولیدکننده‌ای جهت فراهم آوردن امکان عرضه محصولات خود در ابرفروشگاه هایپرکار، ورودی دریافت نشد اما این شرایط همیشگی نیست و در آینده از قطعه‌سازان و تولیدکنندگانی که به این هایپر خودرو اضافه می‌شوند، در ازای عرضه محصولات ورودی دریافت خواهد شد.

هایپرکار همه‌جا در دسترس خواهد بود

در نشست رسانه‌ای بیست‌ودوم شهریور 1400 واقع در سالن کنفرانس هایپرکار آینده دور و نزدیک تنها محور سخنان مدیران این مجموعه نبود. فرهاد رمضانی در جمع خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو از 2 خدمت جدید هایپرکار با نام‌های آنی سرویس و هوم سرویس رونمایی کرد.

در طرح آنی یا کوییک سرویس مقرر شده 20 تا 25 مرکز خدماتی هایپرکار جهت نصب قطعات خریداری شده از این فروشگاه روی خودروهای مشتریان فعالیت خود را آغاز کنند. این مراکز تا شعاع 5 کیلومتری از شعب هایپرکار مستقر خواهند شد. افزون بر این در خدمت آنی سرویس امکان خرید برخی از قطعات و لوازم مورد نیاز برای سرویس‌های ادواری از مراکز مذکور بدون مراجعه به فروشگاه اصلی هایپرکار نیز فراهم است.

مراکز آنی سرویس در 2 حوزه خودروهای اقتصادی و لوکس فعالیت خود را آغاز می‌کنند اما مدیران مجموعه هایپرکار تاکید دارند که تفکیک رده قیمتی خودروها، تفاوتی در تعهد و سطح خدمات این مجموعه ایجاد نخواهد کرد. هایپرکار مدعی است در آنی سرویس همان خدمتی به یک دستگاه پراید ارائه می‌شود که به بنز و ب‌ام‌و ارائه خواهد شد. موضوع لازم به ذکر در خصوص آنی سرویس اینکه خودروهایی که شرکت تولیدکننده‌ آنها طرف قرارداد با هایپرکار باشد بدون نگرانی از ابطال گارانتی می‌توانند از خدمات آنی سرویس استفاده کنند.

دومین خدمت جدید هایپرکار هوم سرویس یا خدمت در محل نام دارد. برای این منظور خودروهای پراید وانت و ایویکو در راستای ارائه خدمات لازم جهت نصب قطعات خریداری شده از سوی مشتریان آماده‌سازی شده‌اند.

سلام به هر خودرو

فرهاد رمضانی مدیرعامل هایپرکار در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر امکان سفارش قطعاتی که در مجموعه موجود نیست گفت: «اگر قطعه‌ای در هایپرکار موجود نباشد، مشتریان می‌توانند به کانترهای مرتبط با برند خودرو مراجعه و درخواست تامین قطعه کنند. اگر قطعه مورد نظر آنها در ایران موجود باشد، طی 24 ساعت تامین خواهد شد. اما اگر قطعه مد نظر وارد ایران نشده نباشد، کانتر 24 ساعته هایپرکار قطعه سفارش‌گذاری شده را بسته به اینکه کشور تامین‌کننده آن کجاست، بین 7 تا 70 روز به دست مشتری می‌رساند.» رمضانی در ادامه اضافه کرد: «یک کانتر فنی نیز در هایپرکار فعال است که راهنمایی‌های لازم جهت خرید قطعات فنی را به مشتریان ارائه می‌دهد.»

مدیرعامل هایپرکار در پاسخ به پرسشی مبنی بر تامین لوازم و قطعات مورد نیاز خودروهای سنگین اعلام کرد در حال حاضر برنامه ویژه‌ای در این خصوص وجود ندارد.

رمضانی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار جوان خودرو در خصوص تامین قطعات افترمارکت، اسپرت و نیوفیس خودروهای دست ‌دوم وارداتی موجود در بازار ایران از سوی هایپرکار اعلام کرد: «هایپرکار در این زمینه فعالیت مستقیم ندارد. اما ایران روور به عنوان دیگر عضو شناخته‌شده مجموعه مزین خودرو فراز در این زمینه فعال است و برخلاف تصور اشتباهی که در جامعه جا افتاده این مجموعه علاوه بر تجهیز خودروهای آفرود، خدمات مختلفی به انواع مدل‌ها حتی خودرویی چون پراید ارائه می‌دهد.»

ورود هایپرکار به بازار آنلاین

حسن ختام این نشست اعلام خبر راه‌اندازی اپلیکیشن و فروشگاه آنلاین هایپرکار از سوی فرهاد رمضانی بود. وی در خاتمه از شعب فیزیکی هایپرکار به عنوان پایگاه‌های لجستیکی فروشگاه آنلاین این مجموعه یاد کرد.

انتهای پیام/

این شما و این هم سفینه ای به نام بوگاتی بولاید

تنها کونیگزگ CCXR فرمان راست دنیا به فروش می رسد

هایپر کار مک لارن کمتر از 10 روز دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد شد

هنسی ونوم GT ،سریع تر از سریع‌ترین

ولکانو ، سوپر اسپرتی خوش قیافه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی