پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رولزرویس ریث

رولز رویس ریث ،سوپر تجملی می شود.

رولز رویس، مدل های بسیار اشرافی تولید می کند که به ندرت مورد توجه تیونرها قرار می گیرد.مالکان این خودروهای سوپرلوکس کمتر به دنبال اسپرت شدن خودرو خود می باشند. اما در همین میان هم ، تیونر هایی پیدا می شوند که که جزئیات جدید و ویژگی‌های منحصر به فرد را به جای اسپرت کردن […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۴

رولز رویس، مدل های بسیار اشرافی تولید می کند که به ندرت مورد توجه تیونرها قرار می گیرد.مالکان این خودروهای سوپرلوکس کمتر به دنبال اسپرت شدن خودرو خود می باشند.

اما در همین میان هم ، تیونر هایی پیدا می شوند که که جزئیات جدید و ویژگی‌های منحصر به فرد را به جای اسپرت کردن و تقویت خودرو ،بدان می‌افزایند.شرکت Office-K ، یک رولز رویس ریث را به یک خودروی پر زرق و برق ، تبدیل کرده است.این خودروی تیونینگ شده در حالیکه گویی با طلا دوش گرفته بود ، در نمایشگاه اتومبیل دبی به نمایش درآمد.

رنگ سفید بدنه با روکش طلای تزئینات که در جلوپنجره، رکاب‌های جانبی، دستگیره‌ها، قاب پنجره‌ها، دور چراغ‌های عقب و اگزوز و دیفیوزر خودرو به کار رفته‌اند، تناسب خوبی برقرار نموده است.این تیونر قسمت‌هایی به عنوان کیت آئرودینامیکی بدنه نیز با تزئینات طلایی به رولز رویس افزوده است.

اما در نهایت ، چرخ‌های عظیم 24 اینچی که باز هم روکش طلا دارند ، مکمل این تزئینات طلایی شده است.سیستم تعلیق خودرو نیز با کاهش ارتفاع همراه شده و یک سیستم اگزوز متغیر نیز بر روی آن نصب شده است.

 رولزرویس ریث رولزرویس ریث رولزرویس ریث رولزرویس ریث رولزرویس ریث رولزرویس ریث رولزرویس ریث رولزرویس ریث

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی