پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیتروئن C3 (3)

نسخه ای تازه نفس از سیتروئن C3

شرکت سیتروئن به تازگی 3 مدل جدید از خانواده سری C را معرفی کرده است . به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت سیتروئن قصد دارد سه مدل جدید از خانواده سری C را به بازار کشورهای درحال توسعه همچون آفریقای جنوبی و هندوستان عرضه کند. نخستین محصول از این سری، مدل C3 است که […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

شرکت سیتروئن به تازگی 3 مدل جدید از خانواده سری C را معرفی کرده است .

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت سیتروئن قصد دارد سه مدل جدید از خانواده سری C را به بازار کشورهای درحال توسعه همچون آفریقای جنوبی و هندوستان عرضه کند. نخستین محصول از این سری، مدل C3 است که بیش از 90 درصد قطعات آن در هند تولید خواهد شد.

این خودروی 3.98 متری که توسط مسئولان خودروساز فرانسوی به عنوان یک هاچ‌بک قدبلند معرفی شده، از جزئیات طراحی مشابه با سایر محصولات سیتروئن بهره‌­مند است، که از میان آن‌ها می­‌توان به چراغ‌های LED مجزا در جلو، جلوپنجره دوتایی به همراه لوگوی سیتروئن، قطعات مشکی در اطراف بدنه همچون ریل سقفی و ستون‌ها و چراغ‌های عمودی عقب اشاره کرد.

سیتروئن C3 (1)

بدنه این خودرو به صورت دورنگ تزئین شده است، که طیف گسترده‌­ای از انتخاب را برای مشتریان فراهم می­‌کند.

استفاده از پنل رنگی روی داشبورد باعث تغییر حال و هوای کابین سیتروئن C3 شده است، ضمن‌­این که موارد دیگری همچون پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر 10 اینچی لمسی مرکزی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو و هولدر تلفن همراه، قابلیت کاربردی این بخش را افزایش داده است. امکان انتخاب رنگ‌های مختلف برای روکش صندلی‌­ها و پنل روی داشبورد وجود دارد.

سیتروئن C3 (2)

سیتروئن C3 براساس پلتفرم ماژولار CMP شکل گرفته است، که برای ساخت سایر محصولات کوچک‌تر از 4 متر گروه استلانتیس هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هرچند سیتروئن فعلاً از اعلام مشخصات فنی C3 خودداری نموده است، ولی می‌توان انتظار داشت که لااقل در بازار هند شاهد نصب پیشرانه 1.2 لیتری توربوشارژ بنزین‌سوز در زیر کاپوت این خودرو باشیم. جعبه‌دنده هم از میان دو گزینه 5 سرعته دستی یا 7 سرعته دوکلاچه خودکار قابل انتخاب خواهد بود.

سیتروئن C3 (5)

سیتروئن قصد دارد تولید این خودرو را از ماه دسامبر آغاز کند و به مرور تعداد نمایندگی­‌های خود در سراسر هند را نیز افزایش دهد. خودروساز فرانسوی ضمن خودداری از اعلام قیمت این محصول، از عرضه آن با قیمتی رقابتی خبر داده است. فروش این مدل در هند در نیمه اول سال 2020 آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: باما

لاک‌پشت‌های 4 چرخ!/ آشنایی با 10 خودرو کم سرعت دنیا

سقوط 27 درصدی فروش خودرو در فرانسه

قهرمان های گذشته/ مقایسه هیوندای i20 و سیتروئن C3 به عنوان هاچ بک های محدوده 400 میلیون تومان

سیتروئن محصول جدید خود را معرفی کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی