پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید رنو فرانسه

سقوط 27 درصدی فروش خودرو در فرانسه

براساس گزارش اعلام شده توسط کمیته تولیدکنندگان اتومبیل فرانسه، فروش خودرو در این کشور در ماه نوامبر با افت 27 درصدی همراه بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو کمیته تولیدکنندگان اتومبیل فرانسه (CCFA) اعلام کرد، فروش اتومبیل در فرانسه در ماه نوامبر ۲۷.۰۳ درصد نسبت به ماه مشابه سال گذشته کاهش یافته است، […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۹

براساس گزارش اعلام شده توسط کمیته تولیدکنندگان اتومبیل فرانسه، فروش خودرو در این کشور در ماه نوامبر با افت 27 درصدی همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کمیته تولیدکنندگان اتومبیل فرانسه (CCFA) اعلام کرد، فروش اتومبیل در فرانسه در ماه نوامبر ۲۷.۰۳ درصد نسبت به ماه مشابه سال گذشته کاهش یافته است، زیرا بحران ویروس کرونا منجر به دومین قرنطینه در سراسر کشور شده و مردم مجبور شدند در خانه بمانند و تمام فروشگاه‌های غیر ضروری را تعطیل کرده‌اند.

این کمیته در گزارش ماهیانه خود گفت: در این دوره تولیدکنندگان خودرو ۱۲۶،۰۴۸ دستگاه خودرو در بازار فرانسه ارائه کرده‌اند، در حالی‌که در ماه مشابه سال قبل ۱۷۲،۷۳۱ تعداد ارائه کرده بودند.

فروش اتومبیل‌های برندهای فرانسوی ۲۸.۰۹ درصد کاهش یافته است. تولیدکننده برتر فرانسه، گروه خودروسازی پی‌ اس ‌ای که برندهای پژو و سیتروئن را تولید می‌کند، ۴۱،۷۷۲ دستگاه را فروخته است که نسبت به فروش سال گذشته ۲۳،۳۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

رنو نیز که دومین تولیدکننده بزرگ خودرو فرانسه است این روند کاهشی را گزارش داد. میزان فروش این خودروساز هم ۳۴.۱۶ درصد کاهش یافته است.

فروش خودروهای خارجی در فرانسه ۲۵.۶۶ درصد افت داشته است. فروش میتسوبیشی موتور ژاپن ۷۰.۵۱ درصد سقوط کرده و فروش شرکت فورد آمریکایی ۴۱.۷۵ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

فرانسوی ها کدام خودرو برقی را بیشتر دوست دارند؟

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

فرانسوی ها فرار را بر قرار ترجیح دادند

پژو 308 معرفی شد

معرفی پژو 508 نسخه PSE

نسخه جدید 3008 وارد میدان شد

آشنایی با پژو 2008 جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی