پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آزمایشگاه بهمن طب ملاصدرا (7)

آزمایشگاه تخصصی و فوق تخصصی بهمن طب افتتاح شد

آزمایشگاه بهمن طب در حرکتی خداپسندانه قرار است آزمایش تشخیص مولکولی کرونا (تست کرونا) را به صورت رایگان یا با تخفیف بسیار ویژه برای زائرین محترم اربعین حسینی انجام دهد. اکنون نام آزمایشگاه بهمن طب در فهرست آزمایشگاه های مورد تایید و مجاز ستاد آزمایشگاه های مرجع سلامت قرار گرفته است. به گزارش پایگاه خبری […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

آزمایشگاه بهمن طب در حرکتی خداپسندانه قرار است آزمایش تشخیص مولکولی کرونا (تست کرونا) را به صورت رایگان یا با تخفیف بسیار ویژه برای زائرین محترم اربعین حسینی انجام دهد. اکنون نام آزمایشگاه بهمن طب در فهرست آزمایشگاه های مورد تایید و مجاز ستاد آزمایشگاه های مرجع سلامت قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نظام سلامت این روزها بیش از هر زمانی نیازمند پیشرفت و توسعه متدهای آزمایشگاهی است. چرا که در دورانی به سر می بریم که درگیر بیماری منحوس کرونا هستیم، پدیده ای که هر روز شکل عوض می کند و اگر علم و تجهیزات با سرعت پیشرفت نکند نمی تواند این بیماری را مهار کند.

آزمایشگاه بهمن طب واقع در خیابان ملاصدرا، جنب بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) با به روزترین تجهیزات آزمایشگاهی، در محیطی مدرن و آرامش بخش تاسیس شده تا بتواند خدمات ارزنده ای به مردم ارائه دهد. شاید در ایام قدیم آزمایشگاه یک محیط ساده با دیوارهای سفید بود که خیلی برای مراجعه کنندگان خوشایند نبود، اما حالا با آزمایشگاهی آشنا شده ایم که از بخش پذیرش و انتظار گرفته تا اتاق نمونه گیری و آزمایش، همگی شیک و مدرن ساخته شده است تا مردم عزیز بتوانند لحظاتی خوشایند سپری کنند.

نکته اولی که جلب توجه می کند 2 اتاق نمونه گیری تست PCR (تست تشخیص کرونا) است که در ابتدای ورودی آزمایشگاه قرار گرفته و ورودی آن از بیرون ساحتمان است. این موضوع دغدغه سایر مراجعه کنندگان بخشهای دیگر آزمایشگاه را برطرف می کند، چون شخص متقاضی تست کرونا از بیرون مستقیم وارد اتاق شده و بعد از تست از همانجا بیرون می رود و کوچکترین تردد داخل سالن پذیرش یا تماس نزدیک با سایر مراجعه کنندگان نخواهد داشت. این موضوع مهمی است که برای اولین بار در کشور بهمن طب به آن توجه کرده است.

بهتر است بدانیم چه تست هایی در اینجا صورت می گیرد؟

کلیه آزمایش های روتین، تخصصی و فوق تخصصی شامل : آزمایش ویروس شناسی ، قارچ شناسی ، آزمایش مولکولی و تست کرونا (PCR) ، آزمایش ژنتیک، آزمایش کلینیکال ، آزمایش پاتولوژی پیوند H L A، آزمایش سم شناسی اعتیاد و سلامت غذایی با بهترین دستگاه HPLC.

بهمن طب مجهز به بخش تشخیص مولکولی است و آمادگی نمونه گیری در محل بابت آزمایش های کلینیکال و نیز آزمایش کرونا دارد. همچنین آماده همکاری با شرکت ها، ادارات و ارگان ها برای آزمایشات سالیانه بوده و همواره متعهد است که کلیه آزمایش ها را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد.

بهمن طب از گروه های معتبر نمونه گیری در محل دعوت به همکاری می کند.

نشانی آزمایشگاه بهمن طب: تهران، تقاطع خیابان ملاصدرا و شیخ بهایی، جنب بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)، پلاک 200 – تلفن: 02188611115

رپرتاژ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی