پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل گروه بهمن

پیام مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: شجره طیبه انقلاب اسلامی، با جان نثاری و از خودگذشتگی های جوانانی سلحشور آبیاری و تنومند گشته که در طول هشت سال جنگ تحمیلی اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک مقدس کشورمان به دست دشمن غاصب بیفتد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بیوک […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳ مهر ۱۴۰۰

مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: شجره طیبه انقلاب اسلامی، با جان نثاری و از خودگذشتگی های جوانانی سلحشور آبیاری و تنومند گشته که در طول هشت سال جنگ تحمیلی اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک مقدس کشورمان به دست دشمن غاصب بیفتد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن اظهار کرد: امروز بعد از گذشته سه دهه از حماسه دفاع مقدس، گروه بهمن متشکل از شرکت های زیر مجموعه هم مانند دوران جنگ تحمیلی در برابر تحریم های ظالمانه ایستادگی کرده و همانگونه که رزمندگان در دوران دفاع مقدس افتخار آفریدند، متخصصان و کارکنان گروه بهمن هم امروز موفق شدند تا بدون اخلال در روند تولید محصولات جدیدی در سال جاری به بازار عرضه کند.

مدیر عامل گروه بهمن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به نام گذاری خودروهای این مجموعه از جمله کامیون شیلر اشاره کرد و گفت: شیلر نام یکی از مناطق استان کردستان است که در جریان جنگ تحمیلی در آن منطقه حماسه های بسیاری از رزمندگان اسلام خلق شده است و شاهد سه عملیات در دفاع از تمامیت ارضی کشور بوده است، به همین جهت به احترام هفته دفاع مقدس یکی از محصولات شرکت بهمن دیزل، شیلر نامگذاری شده است.

مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به اینکه در حوزه جنگ اقتصادی طی چند سال گذشته اتفاقات خوبی در جهت داخلی‌ سازی خودرو رخ داده است، گفت: دستاورد‌های داخلی که امروز فقط بخشی از آن در حوزه خودروسازی به نمایش گذاشته شده، قابل افتخار است.

اینجانب فرارسیدن هفته حماسه دفاع مقدس را به رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و همه کسانی که دل در گروی تعالی و سربلندی این نظام دارند، تبریک عرض می نمایم.
هفته دفاع مقدس نماد و الگوی انسجام، اراده و حضور مردم کشورمان برای دفاع از آرمان‌های مقدسی است که با تبعیت از ولایت و با تمسک به قرآن به نقش‌آفرینی در تاریخ پرداختند و با ایثار جان خود توانستند آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان بیاورند. یادشان پایدار و راهشان مستدام.

انتهای پیام/

استقبال سفارت تاجیکستان از همکاری مشترک تجاری با گروه بهمن

کامیون کشنده فاو سیبا موتور کلید سپاری شد

سومین مرحله فروش فیدلیتی (Fidelity) روز یکشنبه یازدهم مهر ماه انجام می شود

خودروسازی باید از چارچوب دخالت مستقیم دولت خارج شود

ماراتن افزایش هزینه های تولید و کاهش قیمت تمام شده/ وزارت صمت خودتحریمی ها را چاره کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی