پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تایر-لاستیک خودرو

بازار لاستیک خودروهای ایرانی رونق دارد

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک،  لاستیک خودروهای سنگین و خارجی در بازار کمتر است. همین مساله لاستیک‌های خارجی را گران کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  داوود سعادتی‌نژاد رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک با اشاره به وضعیت بازار گفت: قیمت لاستیک‌ خودروهای ایرانی براساس مصوبه دولت است و کسی حق گران فروشی ندارد […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک،  لاستیک خودروهای سنگین و خارجی در بازار کمتر است. همین مساله لاستیک‌های خارجی را گران کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

داوود سعادتی‌نژاد رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک با اشاره به وضعیت بازار گفت: قیمت لاستیک‌ خودروهای ایرانی براساس مصوبه دولت است و کسی حق گران فروشی ندارد اما لاستیک خودروهای سنگین و خارجی در بازار کمتر است. همین مساله لاستیک‌های خارجی را گران کرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک بیان کرد: البته لاستیک در انبار گمرکات فراوان است اما علت عدم ترخیص آن مشخص نیست. ممکن است یکی از دلایل عدم ترخیص این کالاها محاسبه هزینه‌های گمرکی باشد.

وی درباره تعویض لاستیک‌های قدیمی گفت: قیمت لاستیک‌های ایرانی مقرون به صرفه است و از این‌رو مردم برای تعویض این لاستیک‌ها مشکلی ندارد اما قیمت لاستیک‌های خارجی بالاست که البته برای این لاستیک‌ها هم گارانتی وجود دارد.

سعادتی‌نژاد اظهار کرد: بازار لاستیک خودروهای ایرانی رونق دارد، چرا که این لاستیک‌ها افزایش قیمت چشمگیری نداشته‌اند اما در حوزه خودروهای سنگین به دلیل نبود مواد اولیه تولید کاهش پیدا کرده است و همچنین 75 درصد این لاستیک‌ها از کشورهای دیگر تامین می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: تجارت نیوز

جدیدترین قیمت لاستیک در بازار + جدول

رشد ناچیز چهار دهم درصدی تولید تایر

جدیدترین قیمت لاستیک در بازار + جدول

رشد 15 درصدی قیمت تایر تنها با موافقت سازمان حمایت اجرایی می شود

مشکلی در تامین نیاز داخلی لاستیک کشور نداریم

افزایش قیمت تایر با تذکر سازمان حمایت ملغی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی