پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایسیکو

رشد ۳۲ درصدی حمل بدنه به سایت‌های تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو

شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران خودرو (ایسیکو)، در شهریورماه امسال توانست به بالاترین میزان بسته‌بندی، بارگیری و ارسال بدنه به سایت‌های استانی و خارجی ایران خودرو در ۱۰ سال گذشته دست یابد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیر حمل محصول و بدنه شرکت ایسیکو در این باره گفت: ایسیکو با افزایش کیفیت ناوگان حمل، […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۵ مهر ۱۴۰۰

شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران خودرو (ایسیکو)، در شهریورماه امسال توانست به بالاترین میزان بسته‌بندی، بارگیری و ارسال بدنه به سایت‌های استانی و خارجی ایران خودرو در ۱۰ سال گذشته دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیر حمل محصول و بدنه شرکت ایسیکو در این باره گفت: ایسیکو با افزایش کیفیت ناوگان حمل، با هدف حمل بدنه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توانست ۱۷هزار و ۶۲۰ دستگاه بدنه خودرو را به صورت جاده‌ای از سایت ایران‌خودرو به سایت‌های فارس، کرمانشاه، خزر، تبریز و کشورهای آذربایجان و عراق در مدت زمان ۳۱ روز حمل کند.

محمد ابراهیم مددی تصریح کرد: این مدیریت حجم انبارش، بسته بندی، بارگیری و ارسال بدنه‌ها را نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار هزار و ۳۰۴ دستگاه افزایش داد که طبق آمارها ۳۲ درصد رشد داشته است.

وی افزود: شرکت ایسیکو از ابتدای سال تاکنون ۸۰ هزار و ۸۷۵ بدنه را به سایت‌های اقماری بسته بندی، بارگیری و ارسال کرده که نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو از چهارشنبه این هفته/ پخش زنده مراسم قرعه کشی از سایت ایران خودرو و آپارات

رکورد زنی ایساکو در فروش روزانه و ماهانه

خودروهای مونتاژی عراق توسط سازمان استاندارد ایران تاییدیه دریافت می کنند

واردات خودروهای دست دوم باعث تاسف است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی